Skocz do zawartości

goner13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B7
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    115
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    kraków

goner13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. A sprawdzałeś napięcie? W poście 43 napisałem jak to pomierzyć. Oporność też trochę mniejsza od tej którą ja pomierzyłem.
  2. Zamówiłem jedno na próbe, jak przyjdzie i odpalę dam znać co i jak.
  3. Wykopałem coś takiego: http://www.iparts.pl/czesc/szklo-lusterka-zewnetrznego,audi,a4-avant-8ed-b7-2004-11-2008-06,1-9-tdi-116km,5-5377-18411-100566-0-362-6402525.html http://www.iparts.pl/czesc/szklo-lusterka-zewnetrznego,audi,a4-avant-8ed-b7-2004-11-2008-06,1-9-tdi-116km,5-5377-18411-100566-0-362-6423503.html Jeżu jesteś w stanie potwierdzić że to te same które kupiłeś ty? Kody niby się zgadzają
  4. Jesteś w stanie pomierzyć i potwierdzić to co pisałem powyżej? Czyli napięcia i skoki oraz oporność grzałki? Bo podejrzewam że te szkła View Max są po prostu kiepskie. Ktoś kupował zamienniki które grzeją jak należy?
  5. Dziś znowu udałem się z miernikiem do garażu i mam kilka nowych obserwacji. Oporność drugiego lusterka 14 Ohm, napięcie pomierzone w miejscu wpięcia lusterka pojawia się na chwile przy włączeniu podgrzewania i zanika. W obwód z lusterkami wlaczylem miernik szeregowo, obserwacje podobne jak w poprzednich pomiarach czyli napięcie chwilowe i zanika. Kolejny test, podłączyłem lusterka i do konektorów końcówki miernika. Włączam podgrzewanie szyby i mam napięcie 10,8-11V. Jak pisałem wcześniej po dłuższej chwili lusterka robiły się chłodne wiec sprawdziłem charakterystykę prądu w dłuższym okresie i okazuje się ze przez ok 1,5 min napięcie jest pełne (11V pewnie dlatego ze silnik nie był zapalony, sprawdzałem wszystko na zapłonie) a po ok 90 sek następują skoki napięcia co ok 1-2 sek 0-6-0-8-0-7V w przedziale mniej więcej 5-11V. Wnioski nasuwają się same. Moim zdaniem wkład ma za mała sprawność cieplna i w zadanym czasie nie potrafi się mocno rozgrzać. Skoki napięcia są prawdopodobnie zabezpieczeniem przed przegrzaniem i służą dogrzaniu lustra. Czy ktoś z sprawnym podgrzewaniem byłby w stanie potwierdzić moje obserwacje? Drugie pytanie czy ktoś ma sprawdzone wkłady które obsłużą ta charakterystykę pracy? Te o których mówił Jeżu są nie do zdobycia ostatnio.
  6. http://www.audi-tech-team.eu/przycisk-podgrzewanie-lusterek-vt4919,15.htm Tu koleś dodał 2 screeny z a3 może to cos podpowie. Ja niestety nie mam sprzętu ani umiejętności Jest opcja abyś zmierzył oporność na swoich szklach? I jakiś pomysł jak zmierzyć napięcie w obwodzie lusterek? BTW Jeżu jaki miałeś kod wyposażenia?
  7. No więc pomierzyłem opory: 15,5 Ohma na macie lusterka. Próbowałem też zmierzyć napięcie - pojawia się na chwilę po przekręceniu zapłonu dochodzi do 6v max i zanika. Czasami jest to 1v, 2v, czasem mniej. Coś tym napięciem steruje bo słychać takie cyk cyk co chwile jak w sterowniku od wycieraczek. Napięcie zanika dokładnie po cyknięciu. Zakładając że dochodzi tam napięcie 12V to mamy 9,3W mocy, ale przy 6V tylko 2,3W... Jeszcze jedno, zauwazyłem ze lusterko robi sie ciepłe w centralnej czesci a reszta jest niedogrzana. Może po prostu sciezki nie są na całej powierzchni dlatego tak kijowo grzeje?
  8. Puki co nie mam jak zmierzyć. Sugerujesz że prąd jest ok, tylko oporność grzałki zbyt mała by wydzielić odpowiednią ilość ciepła? Ktoś komu działa grzanie właściwie byłby w stanie zmierzyć oporność tak abym miał się do czego odnieść?
  9. Jeżu to co wykopałeś w vcds to numery silniczka szyby. Chyba będę musiał zwrócić się do profesjonalistów. W pewnej firmie doposażającej na N krzyknęli z to 500.
  10. Niestety moje zadowolenie było przed wczesne, lusterka grzeją ale zbyt słabo aby mogła odparować z nich woda. Jak są na nim krople wody momentalnie robi się chłodne. Nie mam pojęcia jak to ogarnąć. Dostałem info od użytkowania kris2000ch: Moduł sterujący w drzwiach nie ma opcji podgrzewania lusterek. Na forum a4 można znaleźć co posiadają sterowniki o różnych numerach OE. Tak de facto to one grzeją ale bardzo delikatnie. Nie radzą na przykład z kroplami wody na lustrach ale już z delikatnym szronem tak. Kolega zamontował u siebie a A4 tylko że silnikiem 2.5 TDI z tego samego roku i u niego zaraz po włączeniu wyraźnie czuć, że szkła lusterek się nagrzewają i po 2-3 minutach nawet krople wody znikają. Morał jest taki "żeby mieć podgrzewane lusterka trzeba wymienić obydwa sterowniki drzwi z opcją podgrzewanych lusterek".
  11. Witam ponownie. Dziś rozprawiłem się w końcu z podgrzewanymi lusterkami. Jak wcześniej pisałem kod wyposażenia to 6XC w Audi A4 B7. Nie sprawdzałem napięcia a informacje jak pisałem wyżej znalazłem na innym forum. Co zastałem jak ściągnąłem oryginalne szkła: 2 czarne kable z wsuwkami założonymi na plastikowe uchwyty oryginalnego lusterka. Ktoś wcześniej pisał żeby nie pomieszać kabli więc założyłem je na szkła z ogrzewaniem dokładnie tak jak były w oryginale. No i tu zaczęły się schody bo niestety szkła nie grzały. Zacząłem grzebać w necie i wyszło na to że należy zakodować sterownik drzwi. W międzyczasie ktoś napomknął że w aucie z oryginalnym podgrzewaniem coś nie działało - okazało się ze zaśniedziałe były styki po przeczyszczeniu grzanie zaskoczyło bez problemu. Dziś znalazłem chwile czasu więc idąc tym tropem zdjąłem szkło i wygrzebałem z wsuwki śrubokrętem zielony nalot na który nie zwróciłem wcześniej uwagi, podłączyłem kable, odpaliłem aut,o włączyłem grzanie tylnej szyby i czekam. No i po raz kolejny lipa. Ale jak już coś robić to porządnie więc jeszcze raz przeczyściłem styki - i dla sprawdzenia zamieniłem kable kolejnością. Odpaliłem auto, grzanie szyby i zdziwko - WKŁAD GRZEJE! Ta sama procedura w drugim lusterku, od razu zamieniłem kable kolejnością. Nie wiem czy kolejność miała wpływ, napewno konkretne czyszczenie pomogło. Potwierdza to teorię że w Audi A4 B7 z kodem 6XC wystarczy założyc wkłady i wszystko grzeje. Dodam tylko że kupiłem wkłady view max za 70pln oba.
  12. Witajcie. Dziś podczas wymiany h7-ek świateł mijania zauważyłem ze rusza mi się wkład reflektora - tzn lustra. Reflektor to zwykły halogen. Jak to można naprawić? Czy da się? Są tam jakieś zaczepy czy to jest klejone?
  13. No i jak ktoś coś ustalił? Ja jestem własnie na etapie grzebania w lusterkach - mam kod 6XC. Na zagranicznym forum znalazłem ze te lusterka są plug and play, wystarczy założyć grzany wkład - ale niektórym nie działało od razu, dopiero po zmianie na szkło innego producenta z podanego linka działało poprawnie. tu link: http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/114104-heated-door-mirrors-52-plate-sport.html Edit. Wymieniłem szkła na grzane, ale lipa - przy temp. ok 6 stopni nic nie grzeje a lusterka się grzeją dość mocno. Gdzieś wygrzebałem ze trzeba zaprogramować sterowniki drzwi. "Mało widoczne, ale 6XC jest. Podgrzewane lusterka mają symbol 6XD. W Twoim wypadku zostaje tylko zakodować sterowniki drzwi, czyli do wartości kodowania dodać 32. Grzanie powinno załączyć się automatycznie." Zródło: http://www.audi-tech-team.eu/przycisk-podgrzewanie-lusterek-vt4919,15.htm Czy ktoś by mi podpowiedział jak z tym rzeczywiście jest? I czy znalazła by się jakaś dobra dusza z sprzętem która by podjęła tego w Krk?
  14. Witam kolegów forumowiczów, mieszkam w Krakowie, i od niedawna jeżdżę piękną czarna strzałą A4 B7 1.9 TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.