Skocz do zawartości

Jeżu

Użytkownik
  • Postów

    780
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    280

Odpowiedzi społeczności

  1. Jeżu odpowiedź w Czujnik oleju do wymiany ? został oznaczony jako odpowiedź   
    Otwarcie maski zawsze skasuje potrzebę silnika na dolanie oleju (na ileś tam km nieważne)

     
    Darek wchodzisz vcds w licznik najpierw dostęp upoważniony (16)
    Login: 13861
    Adaptacja, kanał 38, 39 z 1 na 0. Wystarczy tylko któregoś z tych dwóch...
  2. Jeżu odpowiedź w Co to za bład ? został oznaczony jako odpowiedź   
    Sprawdzić wyłącznik świateł stop pod pedałem... To błąd sporadyczny...
    Jakieś anomalia w działaniu świateł stop zauwazyłeś?
  3. Jeżu odpowiedź w Chlodniczka spalin został oznaczony jako odpowiedź   
    Nic się nie stanie... ale pora zająć sie chłodniczą i naprawić
  4. Jeżu odpowiedź w podgrzewanie lusterek został oznaczony jako odpowiedź   
    Możesz też wyciągnąć wkład lusterka i sprawdzić czy dochodzące kabelki masz "wpięte" w szkło lusterka...
    Pomocny temat
  5. Jeżu odpowiedź w Schemat demontażu tylnego zderzaka Audi A4 B6 został oznaczony jako odpowiedź   
    Wymontowanie i zamontowanie zderzaka

    Do numeru identyfikacyjnego samochodu 400 000

    1 - Śruba
    q 1 Nm
    2 - Osłona nadkola
    3 - Nakrętka specjalna
    q 4 Nm
    4 - Nakrętka kołpakowa
    q 4 Nm
    5 - Część prowadząca
    q wymontowanie i zamontowanie → Rozdział
    6 - Tuleja
    q przed zamontowaniem osłony tulejki muszą być wciśnięte
    7 - Listwa wspierająca
    8 - Blachowkręt
    q 2 Nm
    9 - Listwa uszczelniająca
    q zaczepiona w osłonie -12-
    10 - Listwa ozdobna
    q zaczepiona w osłonie -12-
    11 - Boczna listwa uszczelniająca
    q zaczepiona w osłonie -12-
    12 - Osłona
    q wersja dwuczęściowa
    q wersja jednoczęściowa dla USA
    q Wymontowanie:
    q wymontować osłonę bagażnika z boku. → Gr.napraw70
    q wymontować głośnik niskotonowy. → Radio, telefon, układ nawigacji; Grupa napraw 91
    q rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem).
    q wykręcić śruby specjalne -3- i nakrętki specjalne -4- (dostępne z bagażnika).
    q Wykręcić śruby -13-.
    q poluzować osłony nadkola -2- w tylnym obszarze.
    q wykręcić śruby -1- z lewej i prawej strony na prowadnicy -6-.
    q Odczepić krawędzie boczne osłony przy prowadnicy.
    q Zdjąć osłonę.
    q rozłączyć dwuczęściową osłonę:
    q rozwiercić łby nitów jednostronnie zaślepionych z lewej i prawej strony.
    q odryglować blokady i rozłączyć obie części osłony.
    q Zamontowanie:
    q przebiega w odwrotnej kolejności.
    q podczas zamontowania nowej osłony zderzaka umieścić w osłonie nową część wspornikową -14-.
    q część wspornikową odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana → Rys..
    13 - Śruba
    14 - Część wspornikowa
    q wymienić podczas zamontowania nowej osłony zderzaka
    q odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana → Rys.
    15 - Listwa ochronna
    q wymiana
    q Listwy ochronne zamocowane są na zderzaku za pomocą dwustronnej taśmy klejącej.
    q demontaż bez zniszczenia nie jest przewidziany.
    q w celu zdemontowania zdjąć listwę ochronną ze zderzaka.
    q usunąć ewentualne pozostałości kleju ze zderzaka.
    q zamontowanie na nowym zderzaku
    Wskazówka
    Na nowym zderzaku należy przed lakierowaniem wywiercić otwory centrujące na listwę ochronną.
    q umieszczanie na zderzaku otworów centrujących na listwy ochronne → Rozdział.
    Od numeru identyfikacyjnego samochodu 400 001

    1 - Osłona
    q Wymontowanie:
    – wymontować osłonę bagażnika z boku. → Gr.napraw70
    – rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem).
    – Wykręcić nakrętki specjalne - (dostępne z bagażnika)
    – Wykręcić nakrętki kołpakowe - → Rys. (dostępne z bagażnika)
    – Poluzować osłony nadkola w tylnym obszarze.
    – Wykręcić śruby z lewej i prawej strony na części prowadzącej -3-
    – Odczepić krawędzie boczne osłony przy części prowadzącej
    – Zdjąć osłonę.
    q rozłączyć dwuczęściową osłonę:
    q odryglować blokady i rozłączyć obie części osłony.

    2 - Część prowadząca
    3 - Śruby specjalne
    4 - Nit rozprężny
    q wciśnięty w ścianę boczną na dole
    5 - Nakrętka kołpakowa
    q 4 Nm
    6 - Podkładka
    q musi być zawsze zamontowana.
    7 - Śruba specjalna
    q 18 Nm
    8 - Podkładka
    q musi być zawsze zamontowana.
    9 - Zatrzask rozprężny
    q 5 x, umieszczone w tylnym poprzecznym pasie nadwozia
    10 - Listwa wspierająca
    11 - Blachowkręt
    q 2,5 Nm
    12 - Śruba specjalna
    q 18 Nm
    13 - Uchwyt na zderzak, z prawej strony
    q zderzak wymontowany
    q wykręcić śrubę specjalną -12- i wyciągnąć ze zderzaka element pochłaniający energię zderzenia.
    14 - Nakrętka sześciokątna
    q 18 Nm
    q przytrzymać podczas dokręcania śruby specjalnej -8-.
    15 - Uchwyt
    q przymocowany nitami do zderzaka.
    16 - Nit jednostronnie zaślepiony
    17 - Uchwyt na zderzak, z lewej strony
    q wykręcić śrubę specjalną -8- i wyciągnąć ze zderzaka element pochłaniający energię zderzenia.
    18 - Zderzaki
    q wymontowana osłona -1-.
    q wykręcić śruby specjalne -6-z lewej i prawej strony i wyciągnąć zderzak do tyłu
    19 - Część wspornikowa
    q wymienić podczas zamontowania nowej osłony zderzaka
    q odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana → Rys.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie