Skocz do zawartości

Quink

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1984
  • Moc KM
    150
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia Quink

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Na ten moment zaświecił się "check engine" i cały czas świeci. Wcześniej kontrolka zapalała się i gasła tylko podczas dodania gwałtownie gazu i na wysokich obrotach. Może być tak że po prostu nie ma kompresji na tym 1 cylindrze? Więc jak dobrać ten element po numerach?
  2. Witam Panowie. Mam dość dziwny problem ze swoim samochodem.. Może najpierw opowiem o zachowaniu silnika a mianowicie - czuć że zapłon wypada ale obroty nie falują. Im bardziej silnik się nagrzeje tym bardziej przy dodaniu gazu odczuwalne są szybkie i krótkie szarpania silnika ale tylko pod obciążeniem ( na biegu jałowym po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie). Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze podczas jazdy, i błąd klap w kolektorze dolotowym. Nie da się zaadaptować tych klap czy sterownika ( nie bardzo jestem w temacie) . Dolot został wyczyszczony przez osobę która zajmuję się silnikami FSI. Cewka, świece, kable, wtryski, sprawne. Może jest ktoś w stanie naprowadzić mnie trochę, czego szukać, od czego zacząć. Czy numery OEM mają znaczenie przy ewentualnym kupnie tego całego mechanizmu sterowania tych klapek w kolektorze dolotowym?
  3. Witam, nazywam się Paweł. Jestem posiadaczem od paru dni Audi A4 B6 Avant. Liczę na waszą pomoc i ja chętnie pomogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie