Skocz do zawartości

MdZ89

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1,9
  • Moc KM
    105
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Opole

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

MdZ89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. ~ Jeżu Dziękuję bardzo za podesłany schemat,elektro-mechanik u którego byłam sprawdził bezpiecznik i jest ok,przepustnica działa, wentylatory normalnie się włączają, jak jest wysoka temp lub jak załączymy klimatyzację. Sprawa wygląda tak, że problem został połowicznie rozwiązany, ponieważ mechanik zrobił aktualizację oprogramowania "silnika?" i kontrolka świec żarowych się już nie włącza, a tym bardziej nie pojawiają się błędy P2015 :-) Natomiast jest objaw, który nie został rozwiązany... Dwa posty wyżej wspomniałam, że przy zapłonie i odczekaniu ~ 10-15 sekund włączam silnik i przemierzam trasę z pkt A-B i w momencie wyłączenia silnika pojawia się taki dźwięk silnika http://w933.wrzuta.pl/audio/51hqaMznEqy/tere2 . Silnik przy samym gaszeniu "mocno telepie" i nie ważne, czy jest wciśnięte sprzęgło, czy nie. Tu jest pojawia się ciekawa zależność bo w momencie, kiedy zostanie włączony zapłon i bez czekania zostanie uruchomiony silnik przejadę trasę A-B silnik normalnie się już wyłącza "miękko" bez telepania. W związku z powyższym bardzo proszę o radę w tej sprawie. Wiem, że za miękkie gaszenie jest również odpowiedzialna sama klapa gasząca/ przepustnica.
  2. ~Jeżu Czy ten bezpiecznik odpowiada również za wentylatory w samochodzie? Czy mógłbyś mnie nakierować, który bezpiecznik jest odpowiedzialny za tą przepustnicę?
  3. Witam wszystkich, Na wstępie chciałabym wszystkich pozdrowić i podziękować za ewentualną pomoc w rozwiązaniu mojego problemu :-)! Jestem posiadaczką samochodu Audi A3 8P 1.9 TDI BLS 2006 r. Problem z jakim "walczę" od ponad miesiąca, to migająca kontrolka świec żarowych. Migająca kontrolka świec żarowych pojawia się tylko i wyłącznie jak przekręcony zostanie kluczyk na zapłon i odczekany zostanie czas ok 10-15 sekund, wówczas kontrolka świec żarowych zaczyna się pojawiać i mruga - zapalamy silnik i dalej mruga, wszystko do momentu, w którym nie wyłączymy silnika (oczywiście tu silnikiem "telepie" - podejrzewam,że nie zamyka klapy przepustnicy). Znajomy kolega sprawdził mi samochód programem VCDS i wyskoczył jakiś błąd P2015 , który podobno wskazuje na problem przepustnicy, która została wymieniona. Dodam,że kontrolka świec żarowych nie włącza się podczas jazdy, nie odczuwam spadku mocy w aucie, samo auto jest żwawe, brak problemu z zapalaniem. Na chwilę obecną wymieniane były elementy tj. akumulator, 4 świece żarowe oraz sama przepustnica :-(! Przepustnica, która była wymieniana nie była adaptowana, czy może ona wiązać się z błędem P2015? Mam nadzieję, że w/w uwagi pozwolą na zdiagnozowanie problemu, z którym borykam się od jakiegoś czasu. Pozdrawiam, Madzia
  4. Witam wszystkich, Na imię Magda, szczęśliwa posiadaczka Audi A3 8P :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.