Skocz do zawartości

Krzysiek2018

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1994
  • Moc KM
    150
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gubin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysiek2018

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu czujnika temperatury powietrza dolotowego... silnik 2.0 fsi ktoś coś
  2. Termorezystywny czujnik temperatury powietrza dolotowego zainstalowany jest typowo pomiędzy obudową filtra powietrza przed przepustnicą. Wartość oporu czujnika zależy od temperatury powietrza przepływającego przez kanał dolotowy. Na podstawie sygnału wyjściowego z czujnika centralna jednostka sterująca ma możliwość skorygowania proporcji mieszanki paliwowo-powietrznej tak, aby spalanie miało przebieg optymalny dla silnika. Ze względu na warunki pracy czujnik ulega stopniowemu zabrudzeniu i uszkodzeniom elektrycznym powodującym zakłócenia jego pomiarów. Może on wskazywać całkowite wychłodzenie jednostki napędowej, niezależnie od faktycznej temperatury, co przyczyni się do znacznie zwiększonego spalania paliwa i przyspieszy zużycie jednostki napędowej. Może on także wskazywać silne nagrzanie silnika nawet, gdy jest on wystudzony, co praktycznie uniemożliwi rozruchu. O uszkodzeniu może także świadczyć spadek mocy oraz niestabilność obrotów.
  3. Witam jaki olej polecacie do silnika 2.0fsi z przebiegiem 240tyś,dodam że auto na niskich obrotach chodzi dosłownie jak diesel...z tego co się zorientowałem jest to skutek źle dobranego oleju. Proszę więc was o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie