Skocz do zawartości

Igorch

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Igorch w dniu 26 Grudzień 2018

Użytkownicy przyznają Igorch punkty reputacji!

Reputacja

2 Neutralna

O Igorch

  • Tytuł
    Nowy

Samochód

  • Model
    Audi A3 8V
  • Rocznik
    2013
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    150
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Szprotawa
  1. Z poziomu VCDS w liczniku miałem wybrany jezyk niemiecki a komunikaty były po polsku wiec pewnie dlatego jest tak i u Ciebie, zalezy co ma wgrane mmi, kwestia teraz tego jakie posiadasz MMI? STD czy High, jakiś spec od nawigacji powinien sobie poradzić, z High chyba bedzie łatwiej, mozesz sprawdzic w kodawaniach MMI w VCDS kontroler 5F tam sa od wyboru regiony i próbować zmienić na europe moze to coś pomoże?
  2. Odpowiem sobie sam, bo naprawiłem błąd: Rozciołem go (trzeba deikatnie i nie głeboko, bo w jednym miejscu zaraz za ścianką jest cieniutki uchwyt mechanizmu i jak go przetniemy to chyba już tylko nowy ratuje). W środku jest tylko silniczek(bez elektroniki), wygląda na to ze smar który tam był stwardniał/zasechł co spowodowało większy opór działania mechanizmu i pojawienie sie tego błędu, wyczyściłem stary smar i dałem nowy, styk łączenia wtyczki z silnikiem umyłem spirytusem. I działa bez błędu
  3. Witam Mam błąd klapki wlewu paliwa: Klapka działa normalnie, ale błędu nie da się skasować, zaglądałem tam i widać ze ktoś juz wymieniał ten silniczek, ma date 07.2014 a auto z 2013r, nie zajrzałem do srodka bo jest zgrzany i nie jestem pewien czy uda sie jeszcze ładnie złożyć, moze ktoś rozbierał i wie czy jest tam tylko silniczek czy ma jeszcze dodatkowo styki które to mogłyby właśnie go powodować? Jaki powinien być? 8V0 862 153 A czy 4L0 862 153 D - znalazłem i obydwa niby sa opisane do A3, moze ktoś wymienił i zamienił je ze sobą? 197644 - Sterowanie odblokowania porywy wlewu paliwa B1263 01 [009] - Błąd elektryczny
  4. Również moge polecić: Motul 8100 X-Clean+ C3 5W30 Lub Motul Specyfic 5W30 504.00 507.00 Używałem obydwu tych olei we wcześniejszym A3 8P 2.0tdi 140KM BMM do A3 8V 2.0TDI 150KM CRBC również są dedykowane
  5. Witam Mam na imie Igor Od miesiąca posiadam A3 8V 2.0TDI wcześniej przez cztery lata A3 8P 2.0TDI Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.