Skocz do zawartości

SzybkiMichaelo

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8L
  • Rocznik
    1999r
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1781,00 cm3
  • Moc KM
    150
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Świętochłowice

Osiągnięcia SzybkiMichaelo

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z moja audi ostatnio pojechało do mechanika na wymianę złącza elastycznego za turbo ,które po prostu już miało koniec swojego żywota oraz wymianę środkowego tłumika. Problem był taki że audi wcale nie miało mocy ledwo jechało o swoich siłach , do mechanika pojechało na holu od kolegi, wymienił złączę ,zrobił katalizator na pusto , wymienił czujnik ten przy filtrze paliwa przepraszam nie pamiętam nazwy poprawie jak tylko przypomnę sobie . Został również wymieniony cały komputer sterowania silnika bo stary został podobno zalany bardzo to dla mnie dziwne . Aczkolwiek teraz audi naprawdę ładnie pracuje na wolnych obrotach jedyny problem to strzały z wydechu jak strzelający poprocn dosłownie oraz czasem zgaśniecie samochodu przy okolicach 3 tysięcy obrotów i wzwyż . Nie wiem jaki może być tego powodu na kompie nic nie pokazuje , jedynie że wszystko jest idealnie w normie . Silnik AGU Moc 150km 1.8T Cały turbo jest prosto po regeneracji może ma z 2/3 miesiące , jak również cały dolo i wylot za turbo został przez mojego mechanika bardzo dobrze sprawdzony i wymieniony. Świece nowe , filtry nowe również paliwa . Czy wtryski mogą go aż tak zalewać i nie pokaże tego komputer/ pompa paliwa/zawór n75 /przepływomierz ? Bo brakuje mi już pomysłów jak również mój mechanik sprawdza wszystko po kolei dodam że mechanik zjadł zęby już na audi i nie jest to pierwszy lepszy mechanik.
  2. Witam serdecznie wszystkich grupowiczów fanów audi ! I love Audi <3 Me car A3 8l 1.8T <3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie