Skocz do zawartości

Kaczma

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    170
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia Kaczma

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich.. Prosiłbym aby ktoś kumaty zerknął na logi jakie udało mi się zrobić.. silnik 2.0tdi bkd po zmianie map w vtech szczecin.. nie było do końca wszystko ok wiec podjechałem w szczecinie do człowieka od regeneracji turbin gdyż byłem pewien że turbo siada.. okazało sie że turbo mam w porządku.. wadliwy okazał się sterownik podciśnień.. wymieniłem na nowy.. fakt jest że auto nie do poznania się poprawiło ale problem mam taki że gdy się rozpędzam to jest taki moment - ułamek sekundy jakby przycieło doładowanie po czym czuć że auto jest jakby ciut słabsze ale w notlauf nie wpada.. może ktoś ma jakiś pomysł?http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Fn55g.htmlA i wiem że logi nie są zrobione tak jak powinno byc ale od 18.39s jest na 3 biegu i pedał gazu wciśnięty na maksa do 32.74 sekundy.. nie miałem możliwości inaczej tego logować.. robiłem to sam...W 26.61s widać że turbina osiągnęła granice pomiaru wiec pewnie stąd to "przycięcie doładowania"... Przeglądając logi innych zauważyłem że określacie je jako dobre gdy w grupie 011 wartość aktualnego ciśnienia jest minimalnie wyższa od tego co chce sterownik... u mnie praktycznie cały czas aktualne ciśnienie doładowania jest mniejsze od wymaganego...Oraz znalazłem na forum że w grupie 008 pozycja Smoke Limitation ma być większa od Torque Limitation... u mnie jest na odwrót.. ale pytanie czy jest to padnięty MAF czy jest to po prostu skutek za małego ciśnienia podawanego przez turbo..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie