Skocz do zawartości

lllbAZ

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi S6 C5
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    Benzyna + LPG
  • Pojemność
    4172
  • Moc KM
    340
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia lllbAZ

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Szanowni forumowicze Robiłem ostatnio kapitalkę skrzyni w jednym z warsztatów na Śląsku. Po remoncie właściciel warsztatu stwierdził, że skrzynia ok, auto mogłoby być do odbioru, ale ucieka płyn chłodniczy i uszkodzony został króciec przy zbiorniku wyrównawczym, i czy chcę to robić samemu. Powiedziałem, żeby wymienili- trudno zdarza się. Wtedy mi się lampka w głowie nie załączyła. Przy odbiorze auta powiedziałem, że chcę z ich mechanikiem się przewieźć. Auto było chwilę wcześniej jeżdżone po ich próbach drogowych, więc silnik był rozgrzany. Po przejechaniu kilku dosłownie kilometrów wskazówka wychyliła się ponad 100 st., by za następną chwilę poszybować przed czerwone pole. Wyświetliła się kontrolka zagotowanego płynu- na szczęście przy wjeździe na parking. Auto oddane na poszukiwania przyczyny. Dodam, że po otwarciu maski zobaczyłem jacuzzi w zbiorniku wyrównawczym. Teraz pytanie do Was- Czy to po prostu źle odpowietrzony układ po wymianie zbiornika? Czy skrzynia ma związek z układem chłodzenia silnika, a jeśli tak, to gdzie są punkty wspólne? Czy np. trzeba rozłączać gdzieś chłodzenie przy wyciąganiu skrzyni i już wtedy przy montażu mieli za zadanie ponownie odpowietrzyć układ, czego nie zrobili, co w rezultacie doprowadziło już wcześniej do uszkodzenia zbiornika przez przegrzanie cieczy chłodzącej? Proszę Szanowni o pomoc w temacie i z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich użytkowników forum Nazywam się Paweł. Audi S6C5 - dziadek z 2002r - w moim posiadaniu od 2016 Jestem ze śląska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie