Skocz do zawartości

kranke97

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1.6
  • Moc KM
    105
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Coventry

Osiągnięcia kranke97

  1. Witam. Problem dotyczy audi a3 8p 2006 rok. Auto nabyłem około 1.5 miesiąca temu, pierwsze 3 tygodnie obserwowałem czy olej nie ucieka ani nic z tych rzeczy. Zaobserwowałem tylko ze ubywa trochę płynu chłodniczego plus samochód nie dogrzewał się oraz zaobserwowałem „ masło” pod korkiem od oleju ( wydaje mi się ze to normalne poprzez temperaturę oraz duża wilgotność w Uk), udałem się do mechanika i diagnoza była taka ze przecieka pompa wody oraz termostat do wymiany. Więc wymiana pompy wody plus rozrząd a do tego zrobiony serwis oleje plus filtry. Wszystko było by pięknie ale ja jak to ja lubię kontrolować wszysko co tylko sie da, a wiec znowu po trzech dniach patrzę na bagnet a tam sucho. Pierwsza myśl Hmm może mechanik nie zalał do końca oleju, może filtr dopiero zassał olej do końca. Mówię okej doleje, a wiec około 600-700 ml dolałam. Po kolejnych 3 dniach do samo i samo i samo… tylko nie pozwoliłem by poziom spadł pod minimum. Nie mam pojęcia co może. Na tyle oleju to powinienem zostawiać chmurę dymu za sobą, auto puszcza dymek tak jak to w zimę. Dodam ze pod samochodem nie ma żadnych plam oleju. Jedyny objaw „namacalny” to podczas jazdy jak zatrzymam sie na światłach to czuje zapach palonego oleju, a jak otworze okno podczas jazdy to już masakra. Planuje wybrać sie z tym do mechanika, ale aktualnie mało czasu. Przypomnę ze wszysko zaczęło dziać sie po wymianie rozrządu oraz wszyskich filtrów. Może jakieś pomysły? Jak mogę to sam zdiagnozować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie