Skocz do zawartości

WIKO

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    340
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WIKO

  1. WIKO

    P164D

    Cześć, mam problem z moją A3, wywala błąd po przegazowaniu P164D-czujnik zredukowanego ciśnienia oleju nieprawidłowe działanie. Wymienione oba czujniki ciśnienia oleju, zawór ciśnienia oleju, zawór zwrotny przy filtrze oleju, sprawdzona odma oraz przełożona ze sprawnego auta. ciśnienie oleju przy 90'C przy 1000 obr. -1,7 bar po przekroczeniu ok 3500 obr. wskakuje na ok 4 bar i spada do 3,6 bar. wydaje się że ciśnienie w normie jednak błąd wywala przy dynamicznym przyspieszaniu po przekroczeniu właśnie tego 2 stopnia ciśnienia, wtedy pojawia się kontrolka EPC i ograniczenie obrotów do 4000. walczył ktoś z takim objawem i jest w stanie podpowiedzieć na co jeszcze zwrócić uwagę? Silnik 2.0 tfsi CCZA, DSG Quattro
  2. Cześć, mam problem z A3 2.0 tfsi AXX, podczas jazdy w zakresie obrotów 2000-3600 słyszalny pisk z okolicy turbosprężarki ale tylko przy spokojnej jeździe i przy stałych prędkościach w tym zakresie obrotów, po odpuszczeni gazu pisk jeszcze słyszalny przez ok 2-3 sek ale tylko w/w zakresie obrotów, przy dynamicznym przyspieszaniu pisk nie występuje. Pisk to jak ocieranie blaszki od klocków hamulcowych o tarczę, ciśnienie oleju 4 bar na jałowym 4,3 przy 3000 i 4,6 przy 5000, wymieniona turbosprężarka na nową ori bez zmian, nowy układ wydechowy bez zmian, nowy układ dolotowy do przepustnicy bez zmian, zakupiłem stetoskop elektroniczny i ewidentnie dźwięk dochodzi z turbosprężarki i już nie mam pomysłu ;/
  3. Cześć jestem Krzysiek, moje samochody to A3 8P SB 2.0 tfsi quattro i A3 8P HB 2.0 tfsi Quattro DSG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie