Skocz do zawartości

zingi

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8L
  • Rocznik
    2002
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1,6
  • Moc KM
    102
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia zingi

  1. Mam takie same auto i miałem ten sam problem z olejem. Tylko że auto przez chwilę dymiło po uruchomieniu i przy dużych obrotach silnika. 1) Wymieniłem pierścienie na tłokach. Oryginalne pierścienie są trzyczęściowe i po 200000 km są zazwyczaj zapieczone i trzeba wymienić na pierścienie jedno częściowe nominały. 2) Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów . Stare uszczelniacze były stwardniałe i przepuszczały olej do cylindrów. Uszczelniacze za małą dopłatą wymienią w firmie robiącej szlif głowicy. Żeby dobrać się do tłoków musisz częściowo rozebrać silni - zdjąć głowicę ,odkręcić miskę olejową i korbowody. tłoki z korbowodami wyciągniesz górą i założysz górą. Ja przy okazji zmieniłem panewki na korbowodach. Jeszcze trzeba zrobić honowanie cylindrów zabezpieczając dokładnie wał korbowy przed zabrudzeniem. Nie miałem dostępu do kanału ,to auto podniosłem na kobyłkach na wysokość 30 cm (jestem szczupły) i bez problemu wszystko zrobiłem. Mechanik za tą robotę chciał 3000 zł z wyciągnięciem silnika.
  2. Cześć, jestem Zygmunt (zingi). Mam AUDI A3 8L z silnikiem BFQ 1,6. Mam nadzieję znaleźć tutaj porady i wsparcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie