Skocz do zawartości

MarcelRogal

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A5 8T
  • Rocznik
    2011
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    3000
  • Moc KM
    240
  • Nadwozie
    Coupe

Profile Information

  • Lokalizacja
    Toruń

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarcelRogal

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Unikat
  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Borykam się ostatnio z problemem w 3.0 TDI Quattro w skrzyni S-Tronic. Jakoś dwa miesiące po kupnie auta, po zatrzymaniu pojazdu samochód zaczął szarpać(lekkie bujnięcie budą/spadające obroty). Wygląda to tak, że zatrzymuje się samochodem, skrzynia próbuje przez pół sekundy jechać do przodu, nagle orientuje się, że auto stoi i nagle wysprzęgla. Oczywiście w samochodzie nie występują żadne błędy ani w silniku ani w skrzyni biegów. W momencie gdy zrobiło się ciepło auto zaczęło nawet gasnąć. Do skrzyni został wrzucony zestaw naprawczy mechatroniki, przez co teoretycznie problem z gaśnięciem został wyeliminowany. Teraz sytuacja robi się ciekawa, ponieważ gdy na dworzu jest z 30 stopni(klimatyzacja jest włączona) z samochodem nie występuje żaden problem, skrzynia po zatrzymaniu nie szarpie. W momencie gdy temperatura spadnie poniżej 22 stopni szarpanie powraca. Najciekawsze jest to, że gdy wyłączymy klimatyzacje w aucie szarpanie występuje, ale gdy wyłączymy wentylacje szarpanie momentalnie ustaje(oczywiście do ponownego włączenia AC). Spotkaliście się z takim problemem? Są to sprzęgła czy szukać problemu w czymś innym niż skrzynia? Pozdrawiam Marcel
  2. Witam. Mam na imię Marcel, kupiłem Audi ze skrzynią Stronic i stworzyłem konto na forum, aby zapytać się czy u kogoś też wystąpił taki "wyjątkowy" problem. Pozdrawiam Marceli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie