Skocz do zawartości

JustynaA3

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8P
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    140
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Świdnica

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JustynaA3

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo za odpowiedź i zaangażowanie Było tak jak mówisz z tym zbiorniczkiem, już wymienione. Trochę już pojeździłam, dość długie trasy i jak na razie bez problemów… chociaż auto ma już przejechane ponad 420 tyś km i póki jeszcze jeździ radzą mi to sprzedać..
  2. Auto odebrałam, wiązka wymieniona i autem nie szarpie… ale podczas jazdy wyświetliła mi się kontrolka od płynu chłodniczego, jak się okazało nie było płynu, a nie dawno dolewaliśmy… masakra widocznie płyn ucieka… ogarnę jeden temat to zaraz znowu coś… chyba czas na zmianę
  3. EGR został zaślepiony jakiś miesiąc temu, a z tego co mówili to ten model niema przepustnicy.... ogólnie mechanik zrobił logowanie podczas jazdy i niby problemem jest wiązka wtrysków. Dziś o 17 odbieram auto i będę wiedziała.
  4. mechanik obstawia, że problemem jest wiązka elektryczna wtrysków. Jeszcze dziś to ogarnie, jutro odbiorę auto i zobaczymy...
  5. Cześć, szukam pomocy.. od jakiegoś czasu podczas jazdy po przejechaniu max 10 km zaczyna szarpać mi autem powyżej 2 tys. obrotów, wygląda to jak by odcinało turbo lub któryś wtrysk nie pracował... mechanicy rozkładają ręce, bo komputer nie pokazuje żadnych błędów. Dodam jeszcze, że auto było już w naprawie bo ciekło z intelcoolera i olej dostał się do układu, mechanik wyczyścił cały układ, uszczelnił intelcooler i wymienił chłodniczkę paliwa, filtr paliwa... A autem dalej szarpie... w 2020 regenerowano turbinę, wtryski 1 i 2 + wymiana sprzęgła i dwumasy. Sprawdziliśmy przepływomierz, czyli odpięłam kostkę od przepływomierza i jechałam bez i autem dalej szarpało na obrotach ponad 2 tys., więc to nie przepływomierz jest problem.. Oddałam auto do jeszcze innego mechanika, ten się przejechał i miał to szarpanie, mówi że wygląda jak by odcinało mu zapłon, podłączył komputer, ale żadnych błędów nie pokazuje.. mechanik mówi, że może być kilka przyczyn np. parametry wtrysków są ok, ale mogą być elektrycznie uszkodzone, może to być czujnik położenia wału, cylinder, najgorszy to uszkodzona głowica i naprawa całego silnika... Ratunku! od jakiś dwóch miesięcy się z tym problemem użeram, wydałam na to już około 6 tyś, a problem dalej istnieje. czy jest ktoś na grupie, kto może polecić mi jakiegoś ogarniętego speca od Audi? dolnośląski, okolice Świdnicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie