Skocz do zawartości

Kubaaaaa

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A5 8T
  • Rocznik
    2010
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    168 fabrycznie, 227 po mapie.
  • Nadwozie
    Coupe

Profile Information

  • Lokalizacja
    UK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kubaaaaa

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Cześć wszystkim, ostatnio miałem problem z przepustnicą (dokładniej z tym zaworem co sprawia że silnik się łagodniej gasi). Więc po wymianie przepustnicy, dalej wyskakiwały mi błędy na skanerze dotyczące jej. Zacząłem zatem sprawdzać bezpieczniki pod maską, jeden po jednym a później odłączyłem na chwile akumlator mając nadzieje że błędy się skasują. Po ponownym podłączeniu akumlatora, nagle wyskoczyły mi jakieś dodatkowe błędy takie jak: Exhaust Gas, Turbo Solenoid Control Solenoid Circuit Open, EGR cooling valve i jeszcze dodatkowo od sensora położenia gazu. Chciałem więc zatem odpalić silnik a tu nic, kręci ale nie odpala. Mój mechanik odholował go w zeszły poniedziałek a w piątek już napisali że przywrócili już prawidłowy sygnał z komputera i udało im sie go nawet odpalić i do tego co najgorsze dla mnie napisali że silnik długo nie moze podtrzymac pracy z powodu niskiego cisnienia paliwa i ze podejrzewaja pompe. Proszę, zanim powiecie mi żeby szukać jakiegokolwiek problemu w systemie paliwa to jakie są szanse że w 100% sprawny samochod ktory nigdy mi nie odcial paliwa, nagle ma wadliwą pompe? Gdzie tu moze byc problem od strony elektrycznej, chce przypomniec ze silnik tylko chcial krecic i nie odpalal po sprawdzeniu bezpiecznikow i odlaczeniu akumlatora. Wszystkie pomysly mile widziane, dzieki
  2. Cześć wszystkim tu Kuba Obecna Audiolka to A5 2.0 TDI 2010 w manualu, obecnie przebywam w UK.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie