Skocz do zawartości

soaw80

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B8
  • Rocznik
    2013
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2.0
  • Moc KM
    136
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Krosno

Osiągnięcia soaw80

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Unikat
  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witaj, posiadam podobne objawy. Od wymiany do wymiany oleju silnikowego nie obserwowałem ubytku oleju. (Co 10 000km). Aktualnie mam około 317 000km przebiegu. Kupilem samochod od wlasciciela ktory mial go 6 lat z przebiegiem 292 000km. Nie obserwowałem ubytku płynu chlodniczego od tego czasu ale moze minimalnie wystepowal. W polowie swojego przebiegu robilem rozrzad 12000 km temu (z pompą wody), plyn byl wymieniany wiec moglo sie to ukryć. Ostatnio wymienialem uszczelniacz wału korbowego oraz przy okazji wymianiałem olej. Po wymianie zaobserwowalem, że po 1000km znika olej silnikowy, mysle ze około nawet litra na 1000km. (Nagle). Oraz, że ubywa płynu chłodzącego stopniowo (minimalnie). Przy temperaturze 0 stopni zanim auto zagrzeje sie do okolo 60 stopni C. Duzo pary wodnej z wydechu (az zawija sie nad dach samochodu). Podejrzewam ze to UPG tylko nie mam pewności. Robiłem test CO2 na plynie wyszedl negatywnie. Plyn chlodniczy jest czysty, olej jest czysty, korki są czyste. Raczej nie robi się jakies szczegolne nadcisnienie w zbiorniczku płynu chłodniczego. Choc jakis czas temu wypchnalem z wezy pare babli powietrza (od tego czasu ich nie obserwuje). Czy w twoim przypadku byla to UPG? Jeżeli, tak to jaki był koszt naprawy tej usterki i czy robiles cos przy okazji? Czy waszym zdaniem jest mozliwosc ze to cos innego? Np. Chłodniczka EGR?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie