Skocz do zawartości

Johnu

Użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Johnu w dniu 23 Lutego

Użytkownicy przyznają Johnu punkty reputacji!

1 obserwujący

Samochód

  • Model
    Audi A5 F5
  • Rocznik
    2019
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    2,0
  • Moc KM
    252
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Jarosław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Johnu

  1. Robiłem to w audi A5 F5 przedlift. Wylutowujesz esim fizyczny esim po drugiej stronie płytki lutujesz złącze fizycznej SIM. Przypisać mogą Cię tu w PL też zadziała. Warunek auto musi być online. W późniejszych jednostkach na chwilę obecną prace są w toku.
  2. tutaj dokładny opis , jeżeli masz ten sam moduł musisz dokupić złącze na nano sim Samsung G850 wlutować je i wylutowac oryginalny chip esim. Zainstalować kartę sim zarejestrowana z dodatnim saldem. Kasowanie błędów, ponowne uruchomienie auta i SOS ma świecić na zielono. Na chwile obecna w nowszych modułach pozostaje tylko wymiana na EU, ale pozostaje jeszcze kwestia logowania MyAudi
  3. Ok, ja to szukałabym dobrego elektronika od takich rzeczy układów scalonych. Bo na twojej płytce musi być chip esim. Tak jak w moim przypadku mój chip wymieniłem na kartę SIM Europejska bo zwyczajnie nie mógł się zalogować do sieci w tej części świata.
  4. Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim
  5. Rzeczywiście drogo ja placiłem za A5 ten sam rocznik około 1000 z konwersją na EU PL, najnowsze mapy, Apple, android działa, rozpoznawanie znaków wszystko. Dokładałem w poprzednim aucie również audi lane assist, acc aktywny z wszystkimi radarami kablami, manetkami , robocizna około 4500 4. Co do Connect będę wiedział więcej w przyszłym tygodniu. Ogólnie logowanie itp działa przez konto USA to już kolega rozpisał wcześniej i funkcje dostępne są widoczne na rynku USA 7. SOS -musisz wymienić moduł GSM w jednostce mib. Mam namiary na coś takiego. Bład wyskakuje bo moduł USA obsługuje max 3G (sieć verizon w 2022 zrezygnowała z 3G), moduł EU obsługuje 4G Lte . Reasumując z modułem amerykańskim gubi zasięg i pojawia się błąd SOS.
  6. Dokładnie, tak jak piszesz w audi z USA nie zalogujesz się kontem Eu do jednostki, a w audi z EU nie zalogujesz się kontem USA do jednostki. Jest to związane z przypisaniem Vin do sieci. Ale to już wiemy pisałeś. Więc auto z USA zostaje już zawsze na tamtym rynku i odwrotnie. U ciebie już jest to najnowsze mib?
  7. Z tego co udało mi się dowiedzieć zewnętrzny SIM o który mowisz odpowiada tylko za funkcje dodatkowe typu informacje drogowe, pogoda, mapa satelitarna. Za informację o pojeździe paliwo, zasięg , zamknięcie odpowiada wewnętrzny esim jednostki. Potwierdzone w aucie europejskim status pojazdu działa bez zewnętrznej karty. SOS jest dodatkowa funkcja jak piszesz, ale przez jego wykodowanie całkowite wewnętrzna esim weszła w "Tryb Samolotowy". Mimo że jestem w USA jako użytkownik główny, to auto przez wykodowanie funkcji SOS nie otrzymuje informacji. Probowałem aktywować sam esim, ale obecnie nie można bo sterownik jest całkowicie nieaktywny. W poniedziałek jestem umówiony u swojego magika ma mi przywrócić SOS i esim. Potwierdził mi również że esim nie będzie działal bez funkcji SOS. Osoba która mi sprzedawała moduł LTE europejski do jednostki MiB, potwierdziła mi że sygnał z USA będzie odbierany. Nie bawiłbym się w to, ale wiem że mam jeszcze 4 lata funkcji o statusie pojazdu.wiec szkoda żebym nie mógł korzystać. Verizon przeszedł na sygnał 4G LTE więc nie powinno być problemu z odbiorem sygnału po wymianie modułu. Po wkodowaniu SOS będę informował o sprawie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie