Skocz do zawartości

ppioter90

Użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A3 8L
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    131
  • Nadwozie
    Coupe

Profile Information

  • Lokalizacja
    Podlasie

Osiągnięcia ppioter90

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie, zacznę od tego, że chodzi o Audi A3 1,9 130KM z 2001 roku. Problem zaczął się gdy po zatankowaniu paliwa i przejechaniu 15 km auto straciło na mocy jakby turbina przestała chodzić i najzwyczajniej w świecie silnik zgasł. Silnik ostygł przejechałem kolejne 10 km i znów się to powtórzyło. Po podłączenia pod Vag wykazało błędy w czujnikach poziomu oleju i temperatury płynu- wymieniłem (na nowe) lecz problem nie zniknął, auto ciągle gasło po chwili odpalenia. Myślałem, że paliwo jest słabej jakości lecz auto nie dymi, poza tym sprawdziłem filtr paliwa i jest OK. Wyczytałem, że powodem może być pompka paliwa vacum (rozebrałem, wyczyściłem, założyłem) -lecz i to nie pomogło. Tamte błędy znikły lecz pojawiły się nowe : - 00771 wskaźnik paliwa pokazywał rezerwę (był to błąd sporadyczny więc wykasowałem i mam spokój) - 18027 przekaźnik świec żarowych (błąd sporadyczny, ale zawsze wraca gdy auto pochodzi i zgaśnie) - 01314 komputer sterujący silnikiem - brak komunikacji. Sądzę, że przyczyną jest komputer sterujący?! Bym go sprawdził np styki lecz nie wiem gdzie go szukać w moim modelu auta? Dodam tylko, że silnik na jałowym biegu ma nierówne obroty. I przekaźnik 109 też wymieniłem na nowy. Jakie jest wasze zdanie : czy to padł komputer czy może pompo wtryskiwacze? Ślęczę nad tym problemem już kilka dni i brakuje mi pomysłów
  2. Witam, Od ponar roku jeżdzę Audi A3 1,9 Tdi 131 KM. Pochodzę z Podlasia. Jestem tu aby pomagac i również oczekiwac pomocy od wszystkich sympatyków Audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie