Skocz do zawartości

Konsola środkowa, demontaż uchwytu telefonu i parę innych pytań


slash

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

1. Niedawno nabyłem Audi A4 B7 i na konsoli środkowej zamontowany jest uchwyt telefonu, jest on dla mnie całkowicie bezużyteczny więc planuję jego demontaż, ze względu że pod nim są 2 wielkie dziury w konsoli chciał bym wymienić ten element, i moja prośba czy ktoś jest w posiadaniu instrukcji demontażu tej konsoli? Oraz ma ktoś może nr katalogowy podziurawionej części, jest to ta ramka przebiegająca nad radiem, w dół i wzdłuż tunelu środkowego, inaczej nie potrafię tego opisać.

2. Czy ma ktoś jakieś materiały poglądowe, które pomogą mi zlokalizować prawą poduszkę silnika, czy można po czymś poznać, że została wymieniona lub nie?

3. Potrzebuję nr tej listwy w bagażniku z odchylaną osłonką zamka bagażnika, poprzedni właściciel wyłamał oba skrzydełka te, które odchylają się w momencie zamykania klapy.

4. Czy siłę, z jaką trzeba zamykać klapę bagażnika można w jakiś sposób regulować, u mnie muszę naprawdę mocno szarpnąć za rączkę od środka aby się zamknęła a i to czasem nie pomaga, więc zatrzaskuję naciskając od zewnątrz na klapę co oczywiście pozostawia po kilkunastu trzaśnięciach ślady i jest denerwujące.

5. Czy może ktoś poratować instrukcją demontażu boczków w drzwiach zwłaszcza chodzi mi o drzwi kierowcy, bo przy opuszczaniu lub podnoszeniu szyby elektrycznej przy niektórych warunkach pogodowych jest piszczenie z mechanizmu, prawdopodobnie wystarczy przesmarować.

To z najpilniejszych spraw, mam jeszcze pytanie do fachowców w tym temacie, w ciągu tych 6 miesięcy już przytrafiła mi się wymiana sondy lambda (ponoć rzadkość jak twierdzi ASO), czujnika różnicy ciśnienia wydechu, czujnika temperatury i ostatnio prawej poduszki pod silnikiem z powodu nieszczelności łącznie na prawie 2700 czy jeśli chodzi o lambdę i te dwa czujniki to czy coś innego może powodować że te czujniki na wydechu tak zdychają, w ASO tłumaczyli to złą jakością Polskiego paliwa ale dla mnie to dziwne żeby w ciągu miesiąca bo taki był odstęp między tymi wymianami aż 3 czujniki siadły w jednym układzie.

Jeszcze jedno czy uważacie że skaner np taki:

http://mari.pl/skanery-diagnostyczne-dominator-vw-skaner/p,175992

nadaje się do podstawowej diagnostyki i ewentualnego kodowania mojego samochodu?

Edytowane przez slash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Musisz kupić niestety całą konsolą. Jako część zamienna dostarczana jest bez wycięć na uchwyt telefonu komórkowego. Nr 8E0863241 i literką na końcu wg Vinu G lub F lub E i kolor pewnie czarny 6PS.

Demontaż

1 - Konsola środkowa t Wymontowanie: – Wymontować środkowy podłokietnik → Rozdział. – Wymontować osłonę przy dźwigni przełączania zakresów /- biegów → Rozdział. – Wymontować radio → Radio, telefon, układ nawigacji; Gr.napraw91. – Wymontować jednostkę obsługi i wskazań układu klimatyzacji -E87- → Układ klimatyzacji; Gr.napraw87. – Zdjąć osłonę przełączników -2-. – Zaciągnąć hamulec ręczny. – W przypadku automatycznej skrzyni biegów przesunąć dźwignię przełączania zakresów całkiem do tyłu. – Zdjąć z przodu w przestrzeni na nogi po prawej i lewej stronie konsoli środkowej pokrywę -4-. – Wykręcić śruby -3- z przodu w przestrzeni na nogi po prawej i lewej stronie konsoli środkowej. – Wymontować uchwyt dźwigni ręcznego hamulca → Rozdział. – Wymontować osłonę dźwigni ręcznego hamulca → Rozdział. – Wyjąć ostrożnie pokrywę -5- z konsoli środkowej zaczynając z przodu. – Poluzować dwie śruby z łbami krzyżowymi -7- na części łączącej -6- i wyjąć część łączącą. W przeciwnym razie nie można wyjąć osłony nad dźwignią ręcznego hamulca. – Wymontować popielniczkę z przodu → Rozdział. – Wymontować zapalniczkę → Rozdział. – Wymontować panel obsługi układu nawigacji → Rozdział. – Wykręcić śruby -8 … 10-. – Samochody ze środkowym podłokietnikiem: poluzować nakrętkę specjalną sześciokątną -11-. – Poluzować dwie nakrętki specjalne sześciokątne -12-. – Pociągnąć konsolę środkową mocno do tyłu i wyjąć ją z samochodu.

e:%5CElsaWin%5Chtml/images/hinweis.gif Wskazówka Konsolę środkową trudno poluzować z części odlewu ciśnieniowego na tablicy przyrządów. t Zamontowanie: Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 2 - Osłona przełącznika 3 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 4 - Pokrywa (2x) 5 - Pokrywa hamulca ręcznego 6 - Część łącząca 7 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 2 Nm 8 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 9 - Śruby (4x) q Moment dokręcenia 5 Nm 10 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 5 Nm 11 - Nakrętka specjalna sześciokątna (1x) q Moment dokręcenia 26 Nm 12 - Nakrętka specjalna sześciokątna (2x) q Moment dokręcenia 26 Nm

Dołączona grafika

3. 8E5863471D4PK do sedana popraw profil autka..

5. http://www.auditimes.pl/topic/474-zdejmowanie-tapicerki-drzwiowej/page__p__1953__hl__%20os%C5%82ony%20%20drzwi__fromsearch__1#entry1953

Edytowane przez Jeżu
  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie