ppioter90 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Witajcie, zacznę od tego, że chodzi o Audi A3 1,9 130KM z 2001 roku.Problem zaczął się gdy po zatankowaniu paliwa i przejechaniu 15 km auto straciło na mocy jakby turbina przestała chodzić i najzwyczajniej w świecie silnik zgasł. Silnik ostygł przejechałem kolejne 10 km i znów się to powtórzyło. Po podłączenia pod Vag wykazało błędy w czujnikach poziomu oleju i temperatury płynu- wymieniłem (na nowe) lecz problem nie zniknął, auto ciągle gasło po chwili odpalenia.Myślałem, że paliwo jest słabej jakości lecz auto nie dymi, poza tym sprawdziłem filtr paliwa i jest OK.Wyczytałem, że powodem może być pompka paliwa vacum (rozebrałem, wyczyściłem, założyłem) -lecz i to nie pomogło.Tamte błędy znikły lecz pojawiły się nowe :- 00771 wskaźnik paliwa pokazywał rezerwę (był to błąd sporadyczny więc wykasowałem i mam spokój)- 18027 przekaźnik świec żarowych (błąd sporadyczny, ale zawsze wraca gdy auto pochodzi i zgaśnie)- 01314 komputer sterujący silnikiem - brak komunikacji.Sądzę, że przyczyną jest komputer sterujący?! Bym go sprawdził np styki lecz nie wiem gdzie go szukać w moim modelu auta?Dodam tylko, że silnik na jałowym biegu ma nierówne obroty. I przekaźnik 109 też wymieniłem na nowy.Jakie jest wasze zdanie : czy to padł komputer czy może pompo wtryskiwacze? Ślęczę nad tym problemem już kilka dni i brakuje mi pomysłów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi