Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, zacznę od tego, że chodzi o Audi A3 1,9 130KM z 2001 roku.

Problem zaczął się gdy po zatankowaniu paliwa i przejechaniu 15 km auto straciło na mocy jakby turbina przestała chodzić i najzwyczajniej w świecie silnik zgasł. Silnik ostygł przejechałem kolejne 10 km i znów się to powtórzyło. Po podłączenia pod Vag wykazało błędy w czujnikach poziomu oleju i temperatury płynu- wymieniłem (na nowe) lecz problem nie zniknął, auto ciągle gasło po chwili odpalenia.

Myślałem, że paliwo jest słabej jakości lecz auto nie dymi, poza tym sprawdziłem filtr paliwa i jest OK.

Wyczytałem, że powodem może być pompka paliwa vacum (rozebrałem, wyczyściłem, założyłem) -lecz i to nie pomogło.

Tamte błędy znikły lecz pojawiły się nowe :

- 00771 wskaźnik paliwa pokazywał rezerwę (był to błąd sporadyczny więc wykasowałem i mam spokój)

- 18027 przekaźnik świec żarowych (błąd sporadyczny, ale zawsze wraca gdy auto pochodzi i zgaśnie)

- 01314 komputer sterujący silnikiem - brak komunikacji.

Sądzę, że przyczyną jest komputer sterujący?! Bym go sprawdził np styki lecz nie wiem gdzie go szukać w moim modelu auta?

Dodam tylko, że silnik na jałowym biegu ma nierówne obroty. I przekaźnik 109 też wymieniłem na nowy.

Jakie jest wasze zdanie : czy to padł komputer czy może pompo wtryskiwacze? Ślęczę nad tym problemem już kilka dni i brakuje mi pomysłów :excl:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie