B7 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam wszystkichPojawił mi się ostatnio dość dziwny problem otóż świeżo po wymianie oleju (oryginalny filtr oraz olej 5W/30 Castrol Edge Professional - pełen syntetyk) nie przejechałem nawet kilometra pojawiło się syczenie/ świst przy przyśpieszaniu (dodawaniu gazu wyłącznie w czasie jazdy na postoju to nie występuje). Jest to o tyle ciekawe że problem wcześniej nie występował. Jak go podkręcę na 2200 obrotów lub poniżej 2000 i aby aby podtrzymuje gaz to nic nie świszcze. Dodam gazu świszcze . Z kolei jak depnę mu pod 4000 to jest moment że np na 2300 przez chwilę to słychać a potem niesłychać. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być ? Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez B7 2007
adamas Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2012 ELoA mułowaty lekko się nie zrobił? Jak dla mnie pęknięty przewód na dolocie, sprawdź wszystkie gumy, czy są całe i dobrze siedzą.Pzdr
B7 2007 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Powiem tak wymieniany był również filtr powietrza w tym samym czasie. Jutro posprawdzam te przewody. Byłem też z tym w ASO i tam zawsze to samo - nic nie znaleźli, VAG-i nic nie pokazały bo szczerze to chyba im się szukać nie chciało... Ja z kolei że jestem dociekliwy nie odpuszczę dopóki tematu nie rozwiążę choćby to miało trochę potrwać.
maurycy Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Wiesz, ja mam 1.9 TDI AVF i również mam delikatne syczenie, ale ja to miałem od kupna samochodu. Mam już najechane 174 tyś. i samochód jeździ jak od momentu kupna.U mnie odgłos wydaje się, że pochodzi z lewej części samochodu, ale nie jestem pewny czy on jakoś nie dobiega z układu powietrza.Pojawia się przy obrotach ok. 1500-1600 i trwa tak do ~2200 obr/min. Nie jest to głośny dzwiek, a poniewaz ten odgłos miałem od kupna, to przyjąłem, że ten typ tak ma.Poza tym sprawdź mimo wszystko to co napisał Adamas - nie uniżając żadnemu zakładowi ASO, sprawdzić dokładnie samemu nie zaszkodzi Masz może możliwość pożyczenia interfejsu VAG? Dobrze będzie zrobić diagnostykę dynamiczną i statyczną turbo i jej sprężania.pozdrawiam,m@uryc 2
B7 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam Problem u mnie nadal występuje. Dziś zdjąłem rurę u góry od filtra powietrza i zajrzałem do środka i co... światełko w tunelu. Może mi to ktoś wytłumaczyć dlaczego w środku jest tak widno - czy to z drugiej strony coś mogło spaść. Z góry nic nie widać na razie na kanał nie mam kiedy podjechać. Rura głębiej jest lekko w oleju. Wrzucam fotkę rury oraz film , https://vimeo.com/41236591 (od 2000 obrotów mniej więcej jest to 22 sekunda filmu słychać ten świst, który ustaje przy 2500 obrotów przed zmianą biegu 30 sekunda). Aby dobrze wsłuchać się w dźwięk należy mieć dość głośno ustawiony głos aby było to dobrze słyszalne). Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez B7 2007
Rekomendowane odpowiedzi