zak2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam, Posiadam audi a 4 b7 z 2005 r. silnik 1,9 tdi. Mój problem polega na wydostawaniu się płybu chłodniczego ze zbiorniczka przez wyjscie awaryjne Co zrobiłem do tej pory : wymieniłem korek na nowy, sprawdziłem czy wycieka z tego miejsca, kupiłem i odkamieniacz do chłodnic (bez zmian). Na allegro kupiłem płyn, który pokazuje że w układzie jest dym ( pokazało że jest ) Płyn w zbiorniczku jest czysty auto nie kopci, stan oleju jest taki sam. Po przejechaniu 50 km zbiorniczek jest pusty.Podobno to uszczelka- ale to nowe auto ma przejechane 207 km. Ogrzewanie działa i termostat też ok na 100%. Może układ chłodzenia bierze te ciśnienie nie z silnika lecz z innego miejsca ?? Pomocy !!!!!
adamas Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2012 ELoMasz siedmioletnie auto z przebiegiem 207km? Ja bym zrobił tak.Analiza spalin- może pokaże coś nienormalnegoRozgrzał auto i obejrzał z każdej strony - może po prostu pod wpływem temp. coś się rozszczelnia.Tyle na początek, zachęcam do dyskusji.Pzdr
zak2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2012 Hej. Jeśli chodzi o przebieg 207 dla audi b7 z 2005 r z silnikiem 1,9 tdi w bogatej wersji s-line, w której nic nie skrzypi i nie widać śladów zniszczenia auta i w dodatku za cene jaką ją kupiłem- To była okazja. Dodam jeszcze, że przebieg jest orginalny na 100 % sprawdzony. Nie znajdzie się b7 z tym silnikiem z przebiegiem 125.i żeby była w całości Bo kto normalny by taką sprzedał ) Pewnie mogłem kupić jakąś Renówkę z 2008 r. Ale to jest Audi, sam masz to wiesz o czym mówię )Ok, zrobie analize spalin, czekam też na sprawdzenie prawidłowego stopnia sprężania, może to wykluczy uszczelkę. Zapomniałem wcześniej napisać, że wymieniłem sterownik wentylatora (kupiłem używany) gdyż wentylator się nie włączał. Tylko działał jak włączyłem klime a sam nie chciał nawet, gdy auto dłużej tak około 1,5 godz jezdziło po mieście wskaznik temp był na 90 (nigdy też 90 nie przekroczyło ) Teraz po wymianie też tak chętnie się nie włącza. Może tak się dzieje dlatego że wentylator nie działał wczesniej i coś się przegrzało!! Górny wąż od chłodzenia mam ciepły a dolny jest letni termostat testowałem i na 100% się otwiera.
zak2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2012 Dzis sprawdziłem stopień spreżania, wszystkie cylindry są ok.
adamas Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2012 ELoMoże się czepiam, ale oprócz analizy spalin i ciśnienia spr., sprawdziłeś wszystkie połączenia, zbiorniczek, nagrzewnicę, chłodnicę (oleju też)? Nic się nie chwalisz.Telepatycznie nikt nie pomoże. Informuj co robisz.Aha, jak rozwiążesz problem wcześniej, to daj znać.Pzdr. 1
zak2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2012 Hej. Zrobiłem spr cisnienia, wyszła ok. Zaryzykowałem i rozebrałem auto. To jednak była uszczelka widoczne są małe przejścia. To one powodowały ciśnienie. Teraz tylko wymienić uszczelkę wraz z planowaniem, nowy pasek r, pompa wody jest ok. Można dalej śmigać. Dziękuje wszystkim za pomoc, Temat zamknięty 1
michał YaGODA Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgodnie z życzeniem temat zamykam.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi