drdala Opublikowano 5 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2013 Witam proszę o pomoc w naprawieniu mojego samochodu Audi A4 B6 AWX 130KM 2002r 1.9TDI. Objawy które mnie niepokoją to: Od razy po odpaleniu samochodu wentylator chłodnicy chodzi bardzo głośno. Lecz po przejechaniu kilu kilometrów lub po prostu po jakimś czasie przestaje chodzić. Druga sprawa to jak dziś zaobserwowałem po nocy w garażu było 2.5 stopnia Celsjusza i po przekręceniu kluczyka kontrolka od świecy zgasła dopiero po 8-9 sekundach. Ogólnie samochód bardzo słabo odpala gdy jest na dworzu mniej niż 5 stopni na minusie. Jak było -14 na dworzu i samochód stał pod pracą od 8 do 16 to po pracy bardzo ciężko miał odpalić. Niby odpalił za pierwszym podejściem ale rozrusznik kręcił już 5-6 razy i cały czas musiałem wymusić to ciągle trzymając przekręcony kluczyk i po odpaleniu mocno trząsło samochodem i leciał siwy śmierdzący dym z rury. Dopiero po lekkim dodaniu gazu przestało trząść i obroty tak jakby się wyrównały. Czasem też zdarza się coś takiego że po odpaleniu samochodu obroty sobie skaczą od 900 do 1000 obrotów np. na 30 sekund potrafią wzrosnąć obroty do 1000 i później spaść do 900. Przed chwilą porobiłem Diagnostykę vagiem. Starałem się zrobić według tego artykułu http://www.a4club.pl/index.php?topic=5705.msg99432#msg99432 w miarę zimny silnik 01 007 17 003 na cieplym po zrobieniu logów które są na samym dole 01 007 17 003 zrobiłem autoscan i pokazał takie błędy 2 Faults Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 4 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-00 - Blocked or No Voltage 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 30-00 - Open or Short to B+ 1 Fault Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 1 Fault Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 4 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 60-10 - Won't Safe - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 3 Faults Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-10 - Open Circuit - Intermittent tutaj wrzucam wszystkiej moje bloki z engine zrobiłem też logi podczas jazdy dzięki który mam nadzieje powiecie pare słów o stanie moich pompowtrysków http://vaglog.rtnet.pl/dala11_110087.html http://vaglog.rtnet.pl/dala11_110088.html mam zamiar kupić 4 świece żarowe tylko nie wiem jakiej firmy mam kupić i mam też zamiar kupić czujnik g62 tylko słyszałem że najlepiej oryginalny(podobno około 80-100zł) ale szukałem na allegro i nie znalazłem żadnego tak drogiego. Najdroższe były chyba po 30-40 zł... jakiej firmy jest oryginalny czujnik g62? może to właśnie te które są na allegro... pomóżcie ludzie naprawić mi mój samochód. Jak myślicie po wymianie świec i czujnika będzie poprawa? proszę po przejrzeniu tego wszystkiego co wrzuciłem powiedzieć mi co mam uszkodzone i jak to naprawić.
wyder657 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2013 kiedys mialem taki problemz 1.9 tdi 110 po 2 tyg odpalany na mrozach stal to faktycznie trzeslo i czarno sie zrobilo z tylu ale mu to przeszlo po chwili jak sie ciut nagrzal. ja niestety nie pomoge a faktycznie zwrocil bym uwage na swiece zarowe. bo zimny disel to zly disel ;d
Rekomendowane odpowiedzi