Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Moj problem polega na tym ze gdy przegonie samochod czyli dostanie troche w deche dzieje sie taka rzecz,dodam ze jezeli jezdze spokojnie wszystko jest ok,ładnie ciagnie.

problem polega na tym ze jezeli juz samochod dostanie w pedał,robi sie jakby turbodziura miedzy 1800-2000tys obrotow.Moge wcisnac gaz do konca i samochod i tak przy tych obrotach traci moc a od 2tys ciegnie normalnie jak zawsze.Dzieje sie tak za kazdym razem kiedy jezdze energicznie(szczegolnie 4 bieg miedzy 3-4 tys obrotow,nie mam komputera by wysłac wam logi,a w okolicy mamy słabych mechanikow i boje sie oddawac im samochodu:(Samochodem jezdze od 2 miesiecy wiec nie wiem jaka miało przeszlosc

Bardzo prosze o pomoc,gdzy szkoda mi dławic samochodu,dodam ze EGR był czyszczony gdzy był zabity sadza.

Moze macie jakies konkrety co trzeba naprawic lub ktos z was miał podobny problem.

Opublikowano

Elo

Czegoś nie rozumiem, kiedy auto traci moc? 1800-2000rpm czy 3000-4000rpm?

Turbawka dmuchać zaczyna od 1800rpm, i powinno to być odczuwalne w fotelu kierowcy. W zakresie 3000-4000rpm fajerwerków się nie spodziewaj, z przebiegu charakterystyki momentu i mocy wynika, że moment leci na łeb na szyję od 2600rpm, maksymalna moc silnika osiągana jest przy ok 4000rpm.

Z Twojego opisu mozna się domyślac że masz problem z kierownicami VTG w turbinie, proponuję czyszczenie a wczweśniej sprawdzenie zaworu N75.

Pzdr

Opublikowano

auto traci moc od 1800 do 2tys obrotow,moge wcisnac gaz w deche i samochod około 3-4 sekund wogole nie podejmuje reakcji na wcisniety pedał a potem bardzo mocna zaciaga i ciagnie dobrze.Na kazdym jednym biegu tak mam.Gdy zostawie samochod na noc i wsiade z rana samochod normalnie sie prowadzi a gdy na 4 przekrocze 3tys obrotow odrazu mozna odczuc utrate mocy w podanych obrotach.Kolega mi własnie tez obstawiał na ten zaworek ze chyba pada,wczesniej w golfie IV miałem podobny problem z łopatkami w turbinie,ale w tamtym przypadku samochod przestawal jechac przy predkosci 120km i przechodził w tryb awaryjny.Czy dam rade sam wyczyscic i rozkrecic turbine?Jest to cos skomplikowanego?z gory dziekuje za odpowiedz

Pzdr

Opublikowano

ELo

Golf przechodził w tryb awaryjny bo turbina przeładowywała. Zanim robebeszysz swoją to sprawdź zawór N75.

Aha a jak na 4 biegu przekroczysz 3000 rpm to wrzuć piątkę a potem szóstkę :horseride:

Pzdr

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie