edison22 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam.Moj problem polega na tym ze gdy przegonie samochod czyli dostanie troche w deche dzieje sie taka rzecz,dodam ze jezeli jezdze spokojnie wszystko jest ok,ładnie ciagnie.problem polega na tym ze jezeli juz samochod dostanie w pedał,robi sie jakby turbodziura miedzy 1800-2000tys obrotow.Moge wcisnac gaz do konca i samochod i tak przy tych obrotach traci moc a od 2tys ciegnie normalnie jak zawsze.Dzieje sie tak za kazdym razem kiedy jezdze energicznie(szczegolnie 4 bieg miedzy 3-4 tys obrotow,nie mam komputera by wysłac wam logi,a w okolicy mamy słabych mechanikow i boje sie oddawac im samochodu:(Samochodem jezdze od 2 miesiecy wiec nie wiem jaka miało przeszloscBardzo prosze o pomoc,gdzy szkoda mi dławic samochodu,dodam ze EGR był czyszczony gdzy był zabity sadza.Moze macie jakies konkrety co trzeba naprawic lub ktos z was miał podobny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 7 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 EloCzegoś nie rozumiem, kiedy auto traci moc? 1800-2000rpm czy 3000-4000rpm?Turbawka dmuchać zaczyna od 1800rpm, i powinno to być odczuwalne w fotelu kierowcy. W zakresie 3000-4000rpm fajerwerków się nie spodziewaj, z przebiegu charakterystyki momentu i mocy wynika, że moment leci na łeb na szyję od 2600rpm, maksymalna moc silnika osiągana jest przy ok 4000rpm.Z Twojego opisu mozna się domyślac że masz problem z kierownicami VTG w turbinie, proponuję czyszczenie a wczweśniej sprawdzenie zaworu N75.Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 auto traci moc od 1800 do 2tys obrotow,moge wcisnac gaz w deche i samochod około 3-4 sekund wogole nie podejmuje reakcji na wcisniety pedał a potem bardzo mocna zaciaga i ciagnie dobrze.Na kazdym jednym biegu tak mam.Gdy zostawie samochod na noc i wsiade z rana samochod normalnie sie prowadzi a gdy na 4 przekrocze 3tys obrotow odrazu mozna odczuc utrate mocy w podanych obrotach.Kolega mi własnie tez obstawiał na ten zaworek ze chyba pada,wczesniej w golfie IV miałem podobny problem z łopatkami w turbinie,ale w tamtym przypadku samochod przestawal jechac przy predkosci 120km i przechodził w tryb awaryjny.Czy dam rade sam wyczyscic i rozkrecic turbine?Jest to cos skomplikowanego?z gory dziekuje za odpowiedzPzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamas Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 ELoGolf przechodził w tryb awaryjny bo turbina przeładowywała. Zanim robebeszysz swoją to sprawdź zawór N75.Aha a jak na 4 biegu przekroczysz 3000 rpm to wrzuć piątkę a potem szóstkę Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison22 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 sprawdze ten zaworek i dam znac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi