Skocz do zawartości

edison22

Użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O edison22

  • Urodziny 24.08.1990

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1900
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    dzierzoniow

Ostatnie wizyty

4 068 wyświetleń profilu

Osiągnięcia edison22

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego miałem ten sam problem w swoim samochodzie.Przyczyna sa zparciałe uszczelniacze na popmowtryskach.Miałem identycznie ze jezeli postawiłem samochod z gorki to palił,a jak stał na prostej drodze to nie chciał.NIe szukaj problemu w czyms innym.Wydałem kupe kase na mechaikow i jeden konkretny obstawiał to i okazało sie ze trafnie. Zabieg taki mozesz zrobic w warsztacie gdzie regeneruja wtryskiwacze,lub u jakiegos kumatego mechanika.Do partacza nie dawaj bo moze namieszac. Koszt takiej usługi : -150zł uszczelniacze -150-200zł robota. Jezeli sie zdecydujesz na robote najlepiej jakbys jeszcze do tego wymienił sruby przy tryskach,jedni mowia zeby nie wymieniac ale bedziesz miał pewnosc ze wszystko bedzie grac,wtedy musisz sobie dołozyc 80zł bo tyle kosztuja sruby. U nas za cały zabieg Biora 400zł łacznie ze wszystkim(sruby,uczszelniacze,robota+ test pomp i sprawdzenie kazdego jednego wtrysku) Zrob ta czynnosc a problem zniknie! Pzdr
  2. Elo Mozecie Mi powiedziec co ile tys km wyskakuje inspekcja?Bo rozne opinie na ten temat słyszałem,a w sumie nigdy dokładnie nie zwrociłem uwagi na to aby zobaczyc. Dzieki za info.Pzdr
  3. witam.Za moje 16 facet oferuje mi zamiane na felgi 17 7" et45,i z tad moje pytanie,felga bedzie bez problemu pasowac w audi?nie bedzie nic obcierac?jakie opony wybrac?mysle cos o profilu 215/55/r17,bardzo prosze o szybka informacje gdyz jest to sprawa pilna
  4. ona była tak zabrudzona ze nie chciała sie wogole ruszac,po wyczyszczeniu chodzi bardzo dobrze,zobaczymy jak bedzie jakis wiekszy mroz co sie bedzie działo. Dam znac co i jak. Pzdr
  5. Byłem u mechanika ktory robi softy na chip tunning.Sprawdzal wszystko jeszcze raz "wtryski pompe,dawki rozruchu itp" i powiedział ze wszystko sie zgadza i nie ma czego sie czego czepic.Własnie tez obstawiał na czujnik temp. gdyz sa zasniedziałe styki i nie moglismy wyciagnac czujnika i wymienic go na drugi bo tak jakby go zassało i nie chciało puscic a nie chcielismy ryzykowac zeby wyleciał płyn bo dopiero nowy zalałem,takze bedziemy sie tym bawic w najblizszym tygodniu,druga sprawa jest taka ze na Vagu na tescie licznika pokazało ze cos jest z licznikiem bo nie pokazuje temp na zegarach i nie daje gongu podczas przekroczenia zadanej predkosci.Nie wiem czy to tego moze byc wina,ale zobacze po wymianie czujnika.Druga sprawa to EGR.Ostatnio falowały mi obroty na postoju i z egr leciały spaliny to zesmy go wyciagneli w celu wyczyszczenia,po wyciagnieciu ukazał nam sie zasyfiony sadza a klapka gaszaca byla praktycznie zamknieta i dlatego auto było takie słabe.PO wyczyszczeniu samochod nabrał mocy iostatnio przy -5 odpalił bez zajakniecia nawet.Nie wiem czy to była wina tego ale auto od tego czasu zwinniej jezdzi i ma lepszy rozruch.dam znac jak po wymianie czujnika. Pzdr
  6. własnie nie,robiłem u paru co maja orginale oprogramowania(bosh) i zadnemu nie pokazało jaki to bład a na zwykłym wagu polskim 4.9 nie wyswielta kodu błdu tylko pisze usterka nieznana
  7. dzisiaj z rana było -2 i po wymianie uszczelniaczy dalej samochod zle zapala;/dodam ze silnik zdaje sie minimalnie mocniejszy,tyka idealnie,ale co moze byc dalej przyczyna tego? moze czujnik temperatury cieczy?ma to cos wspolnego z odpalaniem?albo moze przepływomierz?jak to sprawdzic?jak poodpinam kostki to sprawdze to w jakis sposob czy nic to mi nie pomoze?
  8. witam.Dzisiaj jak wymieniali mi uszczelniacze na PD a na koncu diagnozowali wszystko Vagiem pokazło bład 464c,Jednak nie pokazywało opisu bledu tylko "usterka nieznana".BYłem jeszcze u paru innych mechanikow ktorzy maja najnowsze oprogramowanie ale zaden nie wie co ten Bład oznacza bo program nie pokazuje opisu,jeden tylko powiedział ze kiedys sie spotkał z takim samym błedem i nie wie czy dobrze pamieta ale bład pokazuje od poduszki silnika. Spotkaliscie juz sie z takim błedem? Z gory dzieks
  9. Heyaa Dzisiaj byłem na wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach.Nie były w najgorszym stanie ale wymienili wszystkie +nowe sruby.Kat Był przestawiony o 200stopni.Podziele sie z wami wrazeniami po pierwszej nocy,narazie auto chodzi bez problemu.
  10. czyli jednak to jest przyczyna;/ bede musiał sie wybrac.A jaki jest koszt całej wymiany?
  11. ja na pewno sam nie bede tego rozkrecac tylko chce zdiagnozowac czy nie ma wycieku:) daj znac jaki jest efekt po wymianie uszczelniaczy w b7:)
  12. pochwal sie co ci zdziałaja:) Mozesz mi powiedziec w ktorym miejscu jest tam pompa?gdyz moze u mnie bedzie taka przyczyna ze sie rozszczelniła;/ i Ile kosztuje cie wymiana uszczelniaczy łacznie z robota?moze tez bym sie wybrał jakby u ciebie to pomogło.
  13. zbytnio nie mam u siebie gorzystego terenu ale sproboje cos zainicjowac. Jezeli bedzie tak jak mowisz co w dalszym kierunku trzeba robic? dzieki bardzo za odpowiedz
  14. witam.Mam taki problem ze samochod zle zapala przy minusowych temperaturach(zaczyna zle palic juz od 2 stopni w doł czyli na minus)Dodam ze na ciepłym pali za kazdym razem,lecz na zimnym w mroz kreci i zapala za kazdym razem ale z trudnascia mu to przychodzi.Jak sie go zapala to trzeba czasami trzymac go na rozruszniku i po jakims czasie załapie(tak jakby paliwa mu brakowało).Nie wiem gdzie sie udac,czy co kolwiek robic,mechanicy mnie kasuja a nic nie robia ztym.Prosze o pomoc.pozdr w Aucie wymieniłem:swiece zarowe,akumulator,rozrusznik,turbine(ustawiona synchronizacjia)filtry i dalej jest ten problem.
  15. a Lakier Ci sie nie łuszczy?Dawałes moze jakis podkład do tworzyw sztucznych czy moze je matowałes?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie