Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam problem z biegami w moim autku. Zacznę od początku. Od dłuższego czasu miałem problem z wrzuceniem wstecznego. Postanowiłem oddać auto do serwisu i usterka okazała się banalna - wybity przegub kulowy przy wybieraku. Panowie wymienili przegub i jak ręką odjął, biegi wpadają lekko. Niestety pojawił się inny problem. Coś nie do końca wyregulowali ponieważ, teraz żeby wbić 1 czy 2 trzeba precyzyjnie odchylić dźwignie w lewo (jeżeli damy do oporu lewarek dochodzi do pozycji pomiędzy wstecznym a 1). Druga sprawa, że teraz dźwignia jest mocno odchylona w prawo i lewarek na wrzuconym 1 biegu jest w pozycji 3 biegu przed wymianą. Oczywiście zadzwoniłem do serwisu i powiedzili mi, że "postarają się to poprawić", ale dopiero za 2 tyg bo wtedy jestem umówiony na wymianę oleju i wahaczy. Chciałem się was zapytać czy jestem sam w stanie wyregulowac ten mechanizm, czy muszę się pomęczyć jeszcze 2 tygodnie? Jeżeli tak to prosiłbym o opis i jakies fotki, bedzie mi łatwiej.

ps zapomniałem dopisać, że mam skrzynię 6-cio biegową

pozdrawiam

Edytowane przez barteek
Opublikowano

Problem rozwiązany, wystarczy postępować wg instrukcji, którą zamieszczam poniżej, może się komuś przyda. Instrukcja opisuje ustawienie skrzyni 5-cio biegowej, ale ja ustawiłem wg niej 6-cio biegową i działa wszystko OK. Druga sprawa jeżeli po ustawieniu do pionu lewarka (tak jak wg instrukcji ciężej zacznie wchodzić wsteczy, proponuję odchylić go w prawo o jakieś 1,5 stopnia).

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

  • Upvote 2
Opublikowano

ELo

Dobre!

Skany pochodzą z Haynesa? Wrzuć może całego manuala, na pewno niejednemu z nas się przyda.

Pzdr

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie