barteek Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) Witam,mam problem z biegami w moim autku. Zacznę od początku. Od dłuższego czasu miałem problem z wrzuceniem wstecznego. Postanowiłem oddać auto do serwisu i usterka okazała się banalna - wybity przegub kulowy przy wybieraku. Panowie wymienili przegub i jak ręką odjął, biegi wpadają lekko. Niestety pojawił się inny problem. Coś nie do końca wyregulowali ponieważ, teraz żeby wbić 1 czy 2 trzeba precyzyjnie odchylić dźwignie w lewo (jeżeli damy do oporu lewarek dochodzi do pozycji pomiędzy wstecznym a 1). Druga sprawa, że teraz dźwignia jest mocno odchylona w prawo i lewarek na wrzuconym 1 biegu jest w pozycji 3 biegu przed wymianą. Oczywiście zadzwoniłem do serwisu i powiedzili mi, że "postarają się to poprawić", ale dopiero za 2 tyg bo wtedy jestem umówiony na wymianę oleju i wahaczy. Chciałem się was zapytać czy jestem sam w stanie wyregulowac ten mechanizm, czy muszę się pomęczyć jeszcze 2 tygodnie? Jeżeli tak to prosiłbym o opis i jakies fotki, bedzie mi łatwiej. ps zapomniałem dopisać, że mam skrzynię 6-cio biegowąpozdrawiam Edytowane 20 Lutego 2013 przez barteek
barteek Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2013 Problem rozwiązany, wystarczy postępować wg instrukcji, którą zamieszczam poniżej, może się komuś przyda. Instrukcja opisuje ustawienie skrzyni 5-cio biegowej, ale ja ustawiłem wg niej 6-cio biegową i działa wszystko OK. Druga sprawa jeżeli po ustawieniu do pionu lewarka (tak jak wg instrukcji ciężej zacznie wchodzić wsteczy, proponuję odchylić go w prawo o jakieś 1,5 stopnia). 2
adamas Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 ELoDobre!Skany pochodzą z Haynesa? Wrzuć może całego manuala, na pewno niejednemu z nas się przyda.Pzdr
barteek Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2013 Zapożyczone z innego forumhttp://turbobit.net/k3koihnwvj7d.html
Rekomendowane odpowiedzi