Skocz do zawartości

barteek

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana barteek w dniu 24 Lutego 2013

Użytkownicy przyznają barteek punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    AVF 1.9 TDI
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sieniawa

Osiągnięcia barteek

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputacja

  1. Witam, jak w temcie, posypała mi się poduszka przednia (odbijak) w moim AVF. Poduszkę kupiłem oryginalną, niestety mam problem z wymianą. Po odkręceniu od silnika gniazda mocującego (3 śruby), nie da się go nijak wyjąć. Zna ktoś jakiś patent żebym nie musiał demontować pasa przedniego? Druga sprawa to czy poduszka ma pasownie siedzie w gnieździe czy mam mieć luz? Jeżeli tak to jaki, bo stara lata już ok 1 cm w górę i dół. pozdrawiam
  2. Witam, Czy za pomocą programu VAG-COM 311.2 jestem w stanie sprawdzić działanie przepływomierza i zaworu egr? Jeżeli tak to prosiłbym o insrtukcję jak to zrobić krok po kroku pozdrawiam
  3. Witam, ostatno postanowiłem sobię sprawdzić jak się ma prędkościomierza przy różnych prędkościach i rozbierzności powyżej 100 km/h wychodzą dosyć spore, prędkości licznikowe są chyba za bardzo zawyżone. Przykładowe predkości: licznik 60 km/h - GPS 51-52 km/h licznik 100 km/h - GPS 90 km/h licznik 180 km/h - GPS 150 km/h Nie wiem czy taka powinna byc norma, ale wydaje mi się że odchyłki są zbyt duże. Jak wygląda sprawa odczytu prędkości w B6, prędkość jest odczytywana z czujników ABS czy ze skrzyni? Dodam, że prędkośc GPS była sprawdzana na 2 różnych urządzeniach w jednym czasie i różnice między nimi wynosiły zaledwie 0,5-1,5 km/h. Opony w rozmiarze 205/55R16
  4. Zrobiłem dzisiaj skan VAG COM 311.2 Znalazło taki błąd w układzie ABS 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent Może ktoś go rozszyfrować?
  5. Witam, ostatnio pojawił się problem w moim AVF-ie, a mianowicie czasami zapala się kontrolka ESP i świeci na stałe. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu gaśnie. Ostatnio wymieniałem a ASO: napinacz z rolką, łożysko alternatora i jeszcze jakiej jedne na tym samym układzie. Możliwe, że przy składaniu nie podpięli jakiejś wtyczki i dlatego ESP zaczyna świrować? Dodam, że kontrolka zapala się sporadycznie, ale nigdy wcześniej nie miałem takiego prolemu pozdrawiam
  6. Witam, Ostatnio miałem problem z dogrzewaniem się silnika. Długo dochodził do temperatury 90 oC a jak włączałem ogrzewanie na ECON temperatura od razu spadała do 70 oC. Wymieniłem termostat na ori ASO i przy próbie odpowietrzania zauważyłem niepokojące objawy. Do węża nagrzewnicy (tego górnego z dziórką) nie dochodzi w ogóle płyn chłodzący. Przegoniłem auto jakieś 30 km na około 2,5-2,7 krpm, wróciłem do garażu, odkręcam delikatnie korek zbiornika i niespodzianka. Zero ciśnienia w układzie, woda w zbiorniku ledwie ciepła. Odpalama silnik, zsuwam górny wąż nagrzewnicy delikatnie żeby go odpowietrzyć i nic się nie dzieje. Silnik na 2,5 krpm, ani powietrza w górnym wężu, ani wody. Jak ściągnąłem go całkowicie delikatnie płyn zaczął wypływać z nagrzewnicy. Dodam, że w aucie ogrzewanie działa. Jakieś pomysły dlaczego nie ma ciśnienia w układzie? Dodam, żę czujnik temperatury jest nowy (ori Aso), a silnik nie przekracza 91 oC (według wskazań deski rozdzielczej) pozdrawiam
  7. Witam, mam kilka pytać odnośnie wentylatora chłodnicy na sprzęgle wiskotycznym (tego napędzanego z paska): 1. Czy wetylator powinien się cały czas obracać po odpaleniu, nawt jak temp zewnętrzna wynosi tak jak obecnie -10 oC? 2. Jak ewentualnie sprawdzić poprawność działania tego elementu? 3. Czy wiatrak jest naprawialny czy trzeba w całości wymienić? 4. Jeżeli jest to prosiłbym o jakiegoś manuala pozdrawiam
  8. Witam!!! Podepnę się po temat. Dzisiaj robiłem hamowanie auta i na sprawdzeniu ogólnym pojawił się problem z temperaturą cieczy tą co pokazuje VAG. Temperatura wisi cały czas na 43,2 oC. Mam pytanie czy w aucie są 2 niezależne czujniki temperatury cieczy bo na zegarachj jest temperatura 90 oC. Dodam, że komputer nie rejestuje tego jako błąd, czyli czujnik działa, ale cały czas wisi na jednej temperaturze. pozdrawiam
  9. Witam, Pozepnę się pod temat, u mnie wystąpił problrm z przednimi drzwiami od strony pasażera. Zamek nie zamyka, słychać jak mechanizm go zamyka i tak jakby od razu otwiera. Reszta drzwi jest zamknięta i lampka się święcie ciągle (nie mruga jak powinna). Miał ktoś taki problem? Dodam, że elektryk przełożył zamek z immego auta i nic nie pomogło. pozdrawiam
  10. Witam, po 10 latache eksploatacji stało sie nieuniknione, pękła rura turbosprężarki (słynna Eska). Koszt nowej w ASO ok 860PLN więc odpada. Pogrzebałem trochę po allegro i znalazłem kilka zamienników. Oczywiście po opisach wszystko ładnie pięknie, ale jakoś nie mam zaufania do sprzedawców których nie znam. Poniżej zamieszczam kilka linków i czekam na wasze wypowiedzi. Oczywiście jeżeli macie swoje propozycje to pisać pozdrawiam http://allegro.pl/przewod-rura-waz-turbiny-audi-a4-00-8e0145834-p-m-i3521268428.html http://allegro.pl/waz-rura-turbiny-nowy-audi-1-9tdi-awx-avf-a4-a6-i3486818830.html http://allegro.pl/audi-a4-2-0-tdi-super-mocny-waz-rura-turbiny-nowy-i3494297465.html
  11. To nie jest dealer VW jezeli o to pytasz, ale ASO, która ma licencję na naprawy aut grupy VW i nie tylko. Wymieniłem wszystko czyli kompletne sprzęgło+dwumas (cały zestaw bez montażu kosztował ponad 2000PLN). Szkoda, że nie napisałeś jaka może byc przyczyna rozpadania się dwumasu bo to mnie bardziej interesuje. ps z tego co wiem już od dłuższego czasu obowiązuje ustawa, że serwis musi montować części dostarczone przez klienta (jeżeli sobie tak życzy) nie tracąc np gwarancji na pojazd, jeżeli posiadaja odpowiednie certyfikaty. Kiedyś głośno o tym było przecież w mediach
  12. Właśnie dzwoni, wpada jakby w rezonans przy ok 2000rpm. Jaka może być przyzyna, że sie rozpada? Auto jest "lekko" traktowane, bez żadnych szaleństw, szybkich startów z pod świateł. Jeżeli zestaw jest jeszcze na gwarancji, można zareklamować dwumas? Dodam, że sprzęgło było wymianiane w ASO, tylko kupione przez allegro.
  13. Witam, Ostatnio pojawił mi się problem z drganiami i trzęsieniem budą. Drgania są odczuwalne jak silnik pracuje na wolnych obrotach, lekkie dodanie gazu je niweluje. Drugim, a zarazem poważniejszym problemem jest szarpanie i trzęsienie budą. Szarpanie występuje głównie na wyższych biegach i czasami przy ruszaniu. Dzisiaj jak zjeżdżałem po pochylni parkingu podzienego na 1 biegu i hamowałem silnikiem, również było odczuwalne szarpanie tak jakby się sprzęgło ślizgało. Jak wkręcę silnik tak na 1200rpm i puszczę gaz, wtedy jest odczuwalne trzęsienie budą (trwa to jeszcze kilka sekund). Co może być przyczyną? Myślałem o dwumasie, ale chyba jest niemożliwością, żeby się rozpadł po 20kkm (tyle temu wymieniałem komplatne sprzegło). Poduszki pod silnikiem również zostały wymienione w tym samym czasie. Jedyne co nie było wymieniane to poduszki skrzyni biegów. Możecie mi powiedziec ile ich jest i jak je zdiagnozować? Czy dwumas może się rozpadać po tak niewielkim przebiegu? Jaka moze być ewentualnie tego przyczyna? pozdrawiam
  14. Zapożyczone z innego forum http://turbobit.net/k3koihnwvj7d.html
  15. Problem rozwiązany, wystarczy postępować wg instrukcji, którą zamieszczam poniżej, może się komuś przyda. Instrukcja opisuje ustawienie skrzyni 5-cio biegowej, ale ja ustawiłem wg niej 6-cio biegową i działa wszystko OK. Druga sprawa jeżeli po ustawieniu do pionu lewarka (tak jak wg instrukcji ciężej zacznie wchodzić wsteczy, proponuję odchylić go w prawo o jakieś 1,5 stopnia).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie