Skocz do zawartości

sully

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    Benzyna
  • Pojemność
    1.8T
  • Moc KM
    185
  • Nadwozie
    Sedan

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wlkp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sully

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, zwracam się z ogromną prośbą do użytkowników w/w jednostek napędowych o opinie na temat eksploatacji i ewentualnych awarii, ale nie zasłyszanych tylko przebytych. Przymierzam się do kupna A6 z tymi silnikami bądź też 4.2, ale w tym przypadku spalanie mnie trochę przeraża, gdyż auto jeździ głównie po mieście. choć 3.2 rewelacji w spalaniu pewnie też nie ma Jeżeli możecie to napiszcie w skrócie co jest ok, aco nie. z góry dzieki niezdecydowany
  2. Hej, ten numer z blaszką 2 posty wyżej jest "przezarąbisty". Objawy miałem jak wszyscy, czyli po kilku krotnym naciśnięciu siłownik przestał działać. w moim przypadku za materiał posłużyła metalowa pulapka na szczury(nic innego nie miałem pod ręką) , z której wyciąłem brakujący element. Pół godz roboty 3 browarki, a wrażenia z otwieranej klapy na dotyk niezapomniane Polecam
  3. Witajcie, od pewnego czasu zaczął mi szwankować wskażnik paliwa. Wskazówka albo leży całkowicie na "0" i delikatnie drga, albo pokazuje za dużo, lub pokazuje OK. Dodam że wskazania na FIS-ie są w porządku. Może miał ktoś podobny przypadek. Znajomy naprowadzał mnie na silniczek, który steruje wskazówką, jeżeli tak miałoby być to czy jest któś w posiadaniu schematu jak się do niego dostać i czy człowiek o normalnych zdolnościach manualnych da sobie radę pozdr
  4. Bobo, mam identyczny przypadek jak Ty, a mianowicie w komorze przy kole zapasowym, pod maską przy kielichu i w książce serwisowej wiednieje kod AVJ, a na głowicy silnika ARG czy jakoś tak. Wymieniona byla głowica i tyle. Jeżeli auto jeździ i nie wydaje dziwnych dźwięków proponuję cieszyć się jazdą i zapomnieć o tym fakcie pozdr
  5. Po podłączeniu po VAG-a wyrzuciło dwa błędy: 16497 - czujnik temp powietrza zasysanego - wysokie napięcie 17964 - ciśnienie turbosprężarki - granica nieosiągnięta Błędy były sporadyczne i po ich wykasowaniu i ostrych przejażdżkach na razie nie wyskakują. Mam jescze małe pytanko, jak za pomocą VAG-a psrawdzić temp plynu chłodzącego, aby porównać go ze wskażnikiem na desce. W którym bloku powinienem pztrzeć. Pytanie może banalne, ale nie siedze z tym na codzień. pzdr
  6. Dzięki adamas za szybką odpowiedź. Przepraszam, ale pominąłem mały fakt, mianowicie zrobiłem małą kosmetykę silnika tj. wymiana uszczelki pod głowicą i kapą + regeneracja głowicy, przy czym oczywiście zalałem silnik nowym olejem. Poziom oleju jest ok. Natomiast kontrolka oleju z napisem sensor tak jak się pokazywała to się pokazuje, a co do temperatury, to przed tymi operacjami z silnikiem szybko wzrastała, ale teraz to wskazówka idzie w mgnieniu oka. Dodam tylko, że jak wskażnik na konsoli pokazuje 90 stopni to chłodnica jest jeszcze zimna. W poniedziałek pożyczam od znajomego kompa, to może coś pokaże. pzdr
  7. Witajcie, chciałem się zwrócić o poradę, a mianowicie co jakis czas podczas jazdy zapala się żółta kontrolka oleju z napisem sensor. Do tego wskażnik pokazujący temperaturę bardzo szybko dochodzi do 90 stopni. Wydaje mi się, że nie jest mozliwe aby silnik tak szybko się rozgrzał, bo temp osiągana jest zanim wyjadę z osiedla:) Jak już osiągnie temp to stoi i ani drgnie. Trzecią rzeczą jest, czy jeżeli poziom oleju spadnie poniżej min, to czy na Fisie powinienem być w jakiś sposób poinformowany o tym. Pytam ponieważ oleju było tyle, że bagnet nawet był za krótki, żeby go dosięgnąć Czy jest możliwe, aby te trzy rzeczy były ze sobą powiązane? z góry dzięki za odp
  8. Witam wszystkich nie znalazłem podobnego tematu, dlatego zdecydowałem się założyć nowy (albo za mało się starałem ) Jak w temacie, autko z silnikiem 1.8 T 150 km przebieg 145 tys. Chciałem się was doradzić jaki najlepiej ole użyć, gdyż nie mam zaufania do mechaników i sprzedawców. Nie wiem do końca na jakim oleju teraz jeżdżę, ponieważ ostatnia wymiana była we Francji, a faktura, która to niby potwierdza jest przy przebiegu 98 tys i olej niejaki "SOLARIS 5w30" Macie coś godnego polecenia, czy może ktoś ma już sprawdzony olej przy tym silniku. Pozdrawiam
  9. Błąd wyskakuje na ciepłym silniku, ale jest on bardzo sporadyczny sporadyczny. na 15 wyjazdów na miasto raz się zapali i po 30 sek gaśnie. Dlatego narazie wagi dużej do tego nie przywiązuje. jedyny błąd na VAG-u jaki mi wyskakuje to coś ze sprzęgłem, ale teraz już nie pamiętam. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  10. Witam mam małe pytanie do szanownych forumowiczów. Mianowicie chodzi o mój kod silnika. w książce serwisowej, obok koła zapasowego, koło kielicha pod maską i na plastikowej obudowie rozrządu istnieje kod AVJ, natomiast po zdjęciu plastikowej osłony silnika na małej wypustce od przodu wygrawerowany jest kod ARG. z tego co zdążłem poczytać to z kodem ARG wychodziły silniki 1.8 125 KM bez turbo, a u mnie to turbo jest. I pytanie moje jest czy wymieniony jest cały motor, czy jest możliwość wymiany tylko części motoru z wygrawerowanym kodem. Albo wymieniony cały motor i dodane turbo, ale czy ktoś zadawałby sobie tyle trudu, chyba że to łatwa robota I tak przy okazji zapytam się, może ktoś się spotkał ztym. Zapala się kontrolka oleju z napisem SENSOR. dość rzadko się zapala i po minucie gaśnie, ale drażni mnie jak usłysze ten dźwięk. Jak kontrolka się nie pali to VAG nic nie wykazuje. Pozdrawiam
  11. Dzięki M@urycy za szybką odpowiedź, sprawdzę to w tym tyg, tylko zmartwiłeś mnie tym kodem do radia, nie wiem jaki jest kod i nie wiem czy radio ma funkcję "smart coding". Moje radyjko to Audi concert. Pzdr
  12. Witam O paru dni nie działają mi głośniki z tyłu i Sub. Może macie jakieś pomysły. Problem kiedyś się już zdarzył, ale usterka minęła po jednym dniu. Pozdrawiam
  13. Planuje wybrać się do elektryka dopiero za ok 2 tyg, a jak na razie jeżdżę z zamkniętymi ręcznie drzwiami rozbierałem tapicerkę ale nic ciekawego tam nie zauważyłem, zaglądałem do harmonijki, ale też nic nie zauważyłem. Także bez fachowca się nie obędzie. Dodam tylko, że głośniki i el. szyba działają, a nie działa zamek czerwona lampka z boku i biała od dołu, więc na uszkodzony zamek raczej bym nie stawiał, a na prądy. Pozdrawiam
  14. Jednak jest możliwość zamknięcia ręcznego, z boku drzwi jest zaślepka z kłudką, jak się ja zdejmie to wystarczy włożyć jakiś mały śrubokręt i przestawić zapadkę. Dzięki za odpowiedź pozdrawiam
  15. Witam ponownie wszystkich. Może wie ktoś czy jest możliwość zamknięcia drzwi tylnych od strony pasażera w Audi A4 B6 sedan z 2001r nie korzystając z centralnego zamka. Od wczoraj przestał on mi zamykać właśnie te drzwi, dodatkowo wysiadła też lampka czerwona, która jest po boku. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie