Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,ostatnio byłem na diagnostyce vagiem u kumpla i wyskączył mi taki błąd"

engine mount selenoid valves n144 n145 short to plus p1586 "ponieważ kumpel jest początkującym diagnostą nie wie co ten błąd oznacza?poszperałem troche po goigle i znalazłem że może to coś wspólnego z poduszkami pod silnikiem lub wtyczką od nich.może ktoś miał taki błąd i wie co to dokładnie jest?trochę sie martwie bo samochód nabyłem 4 tygodnie temu i nie wiem czy to coś poważnego.

Opublikowano

ELo

Musisz zajrzeć pod auto, dokładnie dostać się do tej poduchy. sprawdzić wtyczkę przewody, poduszkę. Przygotuj się raczej na wymianę poduszki, a z tego co słyszałem takowe, tylko w ASO dostaniesz, za parę stówek.

Pzdr

Opublikowano

Ten bład może być spowodowany uszkodzeniem zaworka w lewej poduszce zawieszenia silnika. Poduszki silnika aktywowane elektronicznie czyli te z czujnikiem zapewniają większy komfort prowadzenia pojazdu, lepsze reakcje na wysokich obrotach oraz umożliwiają precyzyjne dostrojenie sztywności, parametrów tłumienia oraz bezwładności poduszki. Po prostu zaworek przy poduszce zamyka i otwiera dopływ powietrza do "środka" poduszki...

Poduszki pracują w dwóch trybach:

– komfortowym (na biegu jałowym) – zawór jest otwarty, a poduszka staje się bardziej miękka,

– jazdy dynamicznej – zawór jest zamknięty, a poduszka zyskuje sztywniejszą charakterystykę.

Dołączona grafika

Jesli poduszka nie leje (jest w niej taki czerwony olej) i guma jest dobrym stanie to nic bym nie robił.... ^_^

  • Upvote 1
Opublikowano

dzięki za szybkie ogarnięcie mojego tematu.po świętach jadę na warsztat i niech sprawdzą czy to poducha czy tylko połączenie.i zrobie tak jak Jeżu sugerujesz jeżeli guma jest w dobrym stanie to nie będę narazie nic z tym robił.pozdrawiam

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie