adamsON Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2013 witam,ostatnio byłem na diagnostyce vagiem u kumpla i wyskączył mi taki błąd" engine mount selenoid valves n144 n145 short to plus p1586 "ponieważ kumpel jest początkującym diagnostą nie wie co ten błąd oznacza?poszperałem troche po goigle i znalazłem że może to coś wspólnego z poduszkami pod silnikiem lub wtyczką od nich.może ktoś miał taki błąd i wie co to dokładnie jest?trochę sie martwie bo samochód nabyłem 4 tygodnie temu i nie wiem czy to coś poważnego.
adamas Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2013 ELoMusisz zajrzeć pod auto, dokładnie dostać się do tej poduchy. sprawdzić wtyczkę przewody, poduszkę. Przygotuj się raczej na wymianę poduszki, a z tego co słyszałem takowe, tylko w ASO dostaniesz, za parę stówek.Pzdr
Jeżu Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2013 Ten bład może być spowodowany uszkodzeniem zaworka w lewej poduszce zawieszenia silnika. Poduszki silnika aktywowane elektronicznie czyli te z czujnikiem zapewniają większy komfort prowadzenia pojazdu, lepsze reakcje na wysokich obrotach oraz umożliwiają precyzyjne dostrojenie sztywności, parametrów tłumienia oraz bezwładności poduszki. Po prostu zaworek przy poduszce zamyka i otwiera dopływ powietrza do "środka" poduszki... Poduszki pracują w dwóch trybach: – komfortowym (na biegu jałowym) – zawór jest otwarty, a poduszka staje się bardziej miękka, – jazdy dynamicznej – zawór jest zamknięty, a poduszka zyskuje sztywniejszą charakterystykę. Jesli poduszka nie leje (jest w niej taki czerwony olej) i guma jest dobrym stanie to nic bym nie robił.... 1
adamsON Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2013 dzięki za szybkie ogarnięcie mojego tematu.po świętach jadę na warsztat i niech sprawdzą czy to poducha czy tylko połączenie.i zrobie tak jak Jeżu sugerujesz jeżeli guma jest w dobrym stanie to nie będę narazie nic z tym robił.pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi