Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam. zmienialem napinacz łancucha na walkach rozrzadu w silniku 1.8 adr z 99r. przestawilem prawy walek o jeden zab, w efekcie auto nie mialo odpowiedniej mocy. nastepnie poprawilem swoj blad ale silnik pracuje glosniej i cyka. nie dawno przy wyprzedzaniu musialem go przeciagnac do 6tys obrotow  i po przejechanych 5kilometrach zauwazylem ze wzrosla mi temp do 100stopni. 

nie wlacza mi sie wentylator obok wiskozy a wydaje mi sie  ze powinien sie zalaczac po 90stoniach celcjusza. weze do chlodnicy sa u gory cieple a na dole zimnie.

podejzewam peknieta szklanke, zawieszony termostat ( wymienialem 3 miechy temu) nie wiem co mam o tym myslec ani gdzie szukac. moze zgialem zawor ale autko nie kompci i silnik pracuje rowno na kazdy gar.

wspomorzcie rada, pomyslem z gory dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ELo

 

Pompa wody, walnięty termostat, niedrożna chłodnica....? no i ten nie załączjący się wentylator

 

Pzdr

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moge sprawdzic czy to walnieta chlodnica czy jest droznosc w jakis sposob? z wentylatorem pomysle moze przekaznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozepnij węże, wlej wodę od góry, zobacz czy wylatuje dołem... Przy okazji sprawdź termostat. Stary płyn zlej do czystej bańki, bo go wykorzystasz. To tak na szybkiego

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm proste a jednak pytalem :) dzieki wielkie jutro sie za to wezme. jesli nie.. to nastepny krok termostat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.. to nastepny krok termostat :)

Zrób to razem z chłodnicą, jedna robota.

Daj znać o wynikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety odpowiadam dop teraz. wiec tak: sprawa z tym wentylatorem

sprawdzilem przekazniki i bylo wporzadku:

-wentylator byl spalony.

wymienilem wadliwy sprzet od razu po pracy zeby zobaczyc czy sie grzeje by zyskac na czasie. i sie grzeje. zaczalem termostat wymienilem. i tylko sie juz pogorszylo...

weszla tylko polowa plynu chlodniczego nie pozbylem sie banki powietrza w silniku. pompa wody nie robi obiegu....  jeszcze nie sprawdzalem popychaczy i walkow.. masakra :goodbye:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 zaczalem termostat wymienilem. i tylko sie juz pogorszylo...

weszla tylko polowa plynu chlodniczego nie pozbylem sie banki powietrza w silniku. pompa wody nie robi obiegu....  jeszcze nie sprawdzalem popychaczy i walkow.. masakra :goodbye:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

termostat wymienilem na nowy. a weszlo 4 litry plynu ( auto nagrzane do 90 w 5 min ) wiec zostalo ostatnie : pompa wody. byc moze to tylko pasek ale to juz jedna robota..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie została tylko pompa wody

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytania odnosnie napinacza lancucha walkow rozrzadu.  czy przy wymianie, gdy wyciagalem tylko prawy walek, powinienem cos zrobic z popychaczami? tak jak odpuscily szklanki i "oddaly mi walek tak go wcisnalem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.