Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W moim aucie Audi A4 B7 2006r pojawiła się taka usterka a mianowicie gdy jadę na 3 lub 4 biegu mając obroty 2 tyś przygazuję to w momencie gdy auto ma 2,1 tyś 2,2 tyś obrotów zaczyna szarpać silnikiem później to przechodzi i auto jedzie ma przyśpieszenie nie kopci. Dodam, że gdy przyśpieszam delikatnie to jest to nie odczuwalne. I teraz zgaduj zgadula u jednego mechanika wyskoczył błąd 00258 niby tj. (Przełącznik cewki otwarty obwód lub skrót do uziemienia) drugi mówi że wszystko oki mogą to być wtryski (na drugim mam -27 na pozostałych od -55 do -60) lub zawór recyrkulacji spali,sprawdzałem przepływomierz powietrza oki. Panowie może ktoś z was miał podobny problem, bradzo był bym wdzięczny za wskazówki.

 

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przyłaczam sie do pytania, od kilku dni zazwyczaj na 2 lub 3 biegu czuje lekkie szarpanie, nie jest to standard, zdarza sie raz na kilka ruszań. obroty około 2 tys jesli ktoś miał podobny problem prośba o info

Arekj moze rozwiązałeś swój problem?

Opublikowano

Może być to zawór Egr.... Też poszarpywał udało sie wymienić na nowy.... i problem ustał....

  • Upvote 1
Opublikowano

a jak stwierdzic ze to własnie egr? nic na kompie nie wskazuje, żadna lampka sie nie pali a podszarpuje. wymiana to dość kosztowna opcja wiec wolałbym miec pewność czy takową da sie nabyc wykonując jakiś czynności?

Opublikowano

Wyciągnąć go i przede wszystkim wyczyścić sprawdzić jego działanie (stan napędu zębatek oraz czy prawidłowo się zamyka i otwiera)

  • Upvote 1
Opublikowano

odkreciłem (FAKT USMAROWANY SADZĄ PRZEOKROPNIE) pierwszy kilometr po czyszczeniu bez szarpania, jutro mam do przejechania kolejne 100 wiec sprawdze czy pomogło. Przy okazji wymieniłem filtry (PALIWA + POWIETRZA) dam znac jutro czy pomogło. A powiedz mi jak sprawdzic stan napedu zębatek?? znajdują sie one pod plastikowa osłoną?? bo podczas czyszczenia nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy.

Opublikowano

W dniu dzisiejszym przejechałem kolejne 100 km a szarpanie dalej sie pojawia.Postanowiłem sprawdzić samochód u zaprzyjaźnionego mechanika pod komputerem.

Wszystko pracuje w sposób właściwy EGR również a pokazuje sie na przełomie 1800-2000 obrotów "turbo dziura". Znajomy powiedział ze jest to spowodowane albo zabrudzeniem albo uszkodzonymi łopatkami, ewentualnym przegrzaniem, aczkolwiek mozna swobodnie poruszać się dalej/ w przyszłości czeka mocne czyszczenie lub w najgorszym wypadku regeneracja.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

A więc rozwiązałem problem z usterką. Auto jeździło po warsztatach przez 1 m-c już miałem powoli dość Audi sprawdzono zawory EGR, turbinę i wszystko co możliwę. Wymienili pompę ciśnienia oleju i wszystko działa jak należy. Koszt oryginalnej nowej pompy to ok. 1.700 zł, zamiennik 1.400 zł, używana to. ok. 500 zł. Ja wymieniłem orginalną. Pozdrawiam.

 

 

Opublikowano

odkreciłem (FAKT USMAROWANY SADZĄ PRZEOKROPNIE) pierwszy kilometr po czyszczeniu bez szarpania, jutro mam do przejechania kolejne 100 wiec sprawdze czy pomogło. Przy okazji wymieniłem filtry (PALIWA + POWIETRZA) dam znac jutro czy pomogło. A powiedz mi jak sprawdzic stan napedu zębatek?? znajdują sie one pod plastikowa osłoną?? bo podczas czyszczenia nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy.

Tak dokładnie pod czarnym dekielkiem... Ale podejrzewam ,że u Ciebie wyczyszczenie załatwiło pozytywnie sprawę. 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie