arekj Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Witam.W moim aucie Audi A4 B7 2006r pojawiła się taka usterka a mianowicie gdy jadę na 3 lub 4 biegu mając obroty 2 tyś przygazuję to w momencie gdy auto ma 2,1 tyś 2,2 tyś obrotów zaczyna szarpać silnikiem później to przechodzi i auto jedzie ma przyśpieszenie nie kopci. Dodam, że gdy przyśpieszam delikatnie to jest to nie odczuwalne. I teraz zgaduj zgadula u jednego mechanika wyskoczył błąd 00258 niby tj. (Przełącznik cewki otwarty obwód lub skrót do uziemienia) drugi mówi że wszystko oki mogą to być wtryski (na drugim mam -27 na pozostałych od -55 do -60) lub zawór recyrkulacji spali,sprawdzałem przepływomierz powietrza oki. Panowie może ktoś z was miał podobny problem, bradzo był bym wdzięczny za wskazówki.
szajba Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 Przyłaczam sie do pytania, od kilku dni zazwyczaj na 2 lub 3 biegu czuje lekkie szarpanie, nie jest to standard, zdarza sie raz na kilka ruszań. obroty około 2 tys jesli ktoś miał podobny problem prośba o infoArekj moze rozwiązałeś swój problem?
Jeżu Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 Może być to zawór Egr.... Też poszarpywał udało sie wymienić na nowy.... i problem ustał.... 1
szajba Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 a jak stwierdzic ze to własnie egr? nic na kompie nie wskazuje, żadna lampka sie nie pali a podszarpuje. wymiana to dość kosztowna opcja wiec wolałbym miec pewność czy takową da sie nabyc wykonując jakiś czynności?
Jeżu Opublikowano 2 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2013 Wyciągnąć go i przede wszystkim wyczyścić sprawdzić jego działanie (stan napędu zębatek oraz czy prawidłowo się zamyka i otwiera) 1
szajba Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2013 odkreciłem (FAKT USMAROWANY SADZĄ PRZEOKROPNIE) pierwszy kilometr po czyszczeniu bez szarpania, jutro mam do przejechania kolejne 100 wiec sprawdze czy pomogło. Przy okazji wymieniłem filtry (PALIWA + POWIETRZA) dam znac jutro czy pomogło. A powiedz mi jak sprawdzic stan napedu zębatek?? znajdują sie one pod plastikowa osłoną?? bo podczas czyszczenia nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy.
szajba Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2013 W dniu dzisiejszym przejechałem kolejne 100 km a szarpanie dalej sie pojawia.Postanowiłem sprawdzić samochód u zaprzyjaźnionego mechanika pod komputerem.Wszystko pracuje w sposób właściwy EGR również a pokazuje sie na przełomie 1800-2000 obrotów "turbo dziura". Znajomy powiedział ze jest to spowodowane albo zabrudzeniem albo uszkodzonymi łopatkami, ewentualnym przegrzaniem, aczkolwiek mozna swobodnie poruszać się dalej/ w przyszłości czeka mocne czyszczenie lub w najgorszym wypadku regeneracja.
arekj Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam wszystkich.A więc rozwiązałem problem z usterką. Auto jeździło po warsztatach przez 1 m-c już miałem powoli dość Audi sprawdzono zawory EGR, turbinę i wszystko co możliwę. Wymienili pompę ciśnienia oleju i wszystko działa jak należy. Koszt oryginalnej nowej pompy to ok. 1.700 zł, zamiennik 1.400 zł, używana to. ok. 500 zł. Ja wymieniłem orginalną. Pozdrawiam.
Jeżu Opublikowano 23 Czerwca 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2013 odkreciłem (FAKT USMAROWANY SADZĄ PRZEOKROPNIE) pierwszy kilometr po czyszczeniu bez szarpania, jutro mam do przejechania kolejne 100 wiec sprawdze czy pomogło. Przy okazji wymieniłem filtry (PALIWA + POWIETRZA) dam znac jutro czy pomogło. A powiedz mi jak sprawdzic stan napedu zębatek?? znajdują sie one pod plastikowa osłoną?? bo podczas czyszczenia nic takiego nie rzuciło mi sie w oczy.Tak dokładnie pod czarnym dekielkiem... Ale podejrzewam ,że u Ciebie wyczyszczenie załatwiło pozytywnie sprawę.
Rekomendowane odpowiedzi