Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie i panie,czeka mnie wymiana zawieszenia przod a konkretnie wahacze: 4 gorne i 2 dolne. Przegladajac alledrogo.pl jest kilka zestawow wahaczy przod(komplet) np.http://allegro.pl/komplet-wahaczy-wahacze-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-i3951581615.html   co uwazacie o takich zestawach(firma),warto sie tym zainteresowac czy odpuscic.Bylem w warsztacie i obliczyli mi same czesci na kwote 1400zl.wiec roznica ogromna porownujac do aukcji.

 

p.s    jakie proponujecie tarcze i klocki przod(rowniez do wymiany)(jaki mamy wogole rozmiar tarcz?)

 

 

 

Poradzcie.Pozdrawiam

Opublikowano

ELo

 

A robisz dla siebie, czy masz zamiar sprzedać auto z "pseudo" nowym zawieszeniem?

Opublikowano

Zależy ile kasy chcesz przeznaczyć na tarcze i klocki. Ja mam firmy ATE

 

ROZMIARY TARCZ STOSOWANE W MODELACH B6 B7 / 8E

W Audi A4 B6 B7 /8E byly stosowane tylko i wylacznie hamulce tarczowe.
 

TARCZA                                                                                      PRZOD                                                         TYL

MODEL TARCZY                                                                          FN-3   C-54   FNR-G60                               C-38   C-38   C-43

Tarcza hamulcowa/ Srednica w mm                                          288     280        323                                    245     255    300

Grubosc wentylowanej tarczy w mm                                         25       22          30                                        -          -        -

Minimalnie dopuszczalna grubosc tarczy wentyl. w mm            23       20          28                                        -          -         -

Grubosc tarczy niewentylowanej w mm                                    15       13           -                                        10       12      20

Min. dopuszczalna grubosc tarczy niewentyl. w mm                 13       11           -                                           -         -         -

Grubosc nowego klocka bezmetalu w mm                                14       14           14                                      17       16     17,5

Min. dopuszczalna grubosc klocka bez metalu w mm                2         2             2                                        7*        7*      8*

  • Upvote 1
Opublikowano

ELo

 

A robisz dla siebie, czy masz zamiar sprzedać auto z "pseudo" nowym zawieszeniem?

Dla siebie robie,wczoraj rozmawialem z mechaniorem cos gadal zeby Febi dac,ale byc moze zostanie na starych tylko tuleje wymieni,okaze sie w praniu :)

Natomiast dolne napewno wymienii cale.

 

Wiecie jak trzeba bedzie zaplacic 3 tys.to zaplace,ale tez nie chodzi abym sie wykosztowal niepotrzebnie.Wszystko w granicach rozsadku.Pozdro

Opublikowano

ELo

 

Akurat tuleje, to wymienisz jedynie w dolnych tylnych wahaczach, reszta niestety jest do wymiany cała.

 

pzdr

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie