sławek37 Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2014 witam mam mam silnik 1.9 tdi 116KM BRB co 50 km zaświeca się niski stan oleju,oleju nie ubywa i jest stan,dolałem nawet trochę ponad stan ,komputer nie pokazuje żadnego błędu,alarm znika po odkręceniu korka wlewu płynu chłodniczego,czy to wina czujnika poziomu oleju. proszę o pomoc
Jeżu Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2014 Wymontuj czujnik poziomu oleju, dokładnie do wyczyść (moze być benzyna ekst) i spowrotem.... Miałem ostatnio podobnie... Pomogło...Możesz takze "wykodować" z licznika powiadomienie o niskim stanie....oleju... (np do momentu jak naprawisz)"Uspokojenie" na troszkę czujnika nastepuje po otwarciu maski... (do bodajżde 100km dystansu) 1
Robinio2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2014 jeżu jak byś mógł podać jakiś namiar najlepiej na pw,potrzebuje fachowej porady
ArtDuSe Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Witam fachowców.Mam problem z audi b7 2.0 tdi. 140. Podczas jazdy (dość długiej) wyskoczyła mi czerwona kontrolka oleju z której kapie olej i trzy głośne sygnały dzwiekowe. Zatrzymalem sie sprawdziłem stan, byl ok, ale troszkę dolalem. Po odpaleniu komunikat zniknął i po przejechaniu 500 metrów znowu ten sam problem.Po naciśnięciu check: komunnikat: ARETEZ LE MOTEUR. CONTROLEZ LE NIVEAU D`HUILE Stałem na autrostradzie na pasie awaryjnym do parkingu mialem 10 km wiec ruszyłem. jechał normalnie, lecz gdy zacząłem jechać pod górkę to usłyszałem stuk, strzał jakby ciśnienia. i moc spadła. Max prędkość 100 km/h zero przyspieszenia i smród palonej gumy. Auto stoi i czeka na lawete. Proszę o możliwe podpowiedzi w szukaniu problemu. Pozdrawiam
Jeżu Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Oj stary...... Masz silnik 2.0TDI i nie wiesz co oznacza CZERWONA kontrolka ciśnienia oleju? STOP!!!STOP dla dalszej jazdy.... Prawdopodobnie zatarłeś turbinę, pompę tandem i ciekawe co jeszcze... Pozostaje ściągnąć miskę i sprawdzić co uległo uszkodzeniu... Najszybciej albo gniazdo wałków w którym pracuje nieszczęsny "imbusik" lub obrobione koło zębate na wałku korbowym. Szkoda tylko że kontynuowałeś jazdę bo naraziłeś się na dodatkowe koszty.... (do sprawdzenia turbo, pompa i "góra")Masz okazję pozbyć się teraz tego całego ustrojstwa czyli wadliwego napędu pompy olejowej poprzez wałki wyrównoważające (wywalasz je) i przerobić sobie na taki jaki jest choćby w 1.9TDI 116KM Nie baw się w żadne regeneracje itp (sam to przechodziłem)Takie gotowe zestawy są choćby http://allegro.pl/pompa-oleju-lancuch-kolo-napinacz-audi-vw-2-0-tdi-i4501871545.html a już raz na zawsze będziesz miał spokój... 1
ArtDuSe Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2014 No i co najgorsze zrobione... Awaria pompy oleju, zatarta turbina i przewód doprowadzający olej do turbiny. Koszt 4000 zł ehhhhhhhhh Narazie auto śmiga, tylko że przy predkości od 110 km/h zaczyna drgać całą kabiną. Przy 130 km/h są silne odczówalne drgania. Wczesniej tego nie było. Czy to może być wina niespasowania poduszek silnika przy montażu? Może macie za sobą podobny problem. Jak rozpędzam do 100 km nic sie nie dzieje, powyżej 110 już zaczyna drgac kierownica i kabina, Co to może być? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi