Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.szukam pomocy w sprawie mojej a4 b6 1.9tdi auto ma problem z odpalaniem mianowicie problem nasila sie przy rozgrzanym silniku jak zgasze i odrazu odpale pali normalniu ale jak zostawie go na chwile i chce odpalic musze chwile pokrecic ok 5sek po czym zalapuje ale tak jaby nie na wszystkich cylindrach . Podejrzewam pompe vacum czy ona moze byc tego przyczyna ?

Opublikowano

ELo

 

Gdybyś miłą walniętą tandem pompę, miałbyś problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju. A teraz szykuj 1000PLN na nowy PD bo na 99% on jest sprawcą kłopotów.Wiem co piszę bo sam przerabiałem to w zeszłym roku. Użyj szukajki to znajdziesz mój post. Miałem takie auto jak Twoje 1.9TDI AVF zawirusowane na 165KM

 

Pzdr

Opublikowano (edytowane)

Dzieki adamas za pomoc ale wlasnie problem jest w tym ze dalem auto na sprawdzenie PD i podobno z nimi jest wszystko ok . Zaraz poszukam twojego postu dla lektory . Pozdrawiam . Moj silnik to awx

Edytowane przez tyberiusz
Opublikowano

Jakie masz bip-y i korekty na poszczególnych wtryskach?

Opublikowano (edytowane)

Niestety nie wiem jakie byly wartosci bo auto dalem do elektryka ktory stwierdzil ze z PD jest ok mowil ze na poczatku po odpaleniu wariuja ale zaraz wszystko jest ok. W poniedzialek bede mial swoj kabel to sam sprawdze i wrzuce . Dziekuje za checi pomocy. A czy wymiana uszczelnuaczy cos moze pomoc czy to tylko "kosmetyka "?

Edytowane przez tyberiusz
Opublikowano

A myślałem, że znasz. 

Zanim zaczniesz coś wymieniać, pochwal się kondycją swojego silnika w postaci logów. :dobranoc:

Opublikowano

Witam. Problem wyglada na rozwiazany powodem byly uszczelniacze pompowtryskow . Po wymianie auto pali za kazdym razem nie zaleznie czy cieple czy zimne

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie