kragmat Opublikowano 20 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) Taka niespodzianka O co chodzi Edytowane 20 Listopada 2017 przez kragmat
michał YaGODA Opublikowano 20 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2017 Przyczyny mogą być różne. Jeżeli jeździsz tylko krótkie dystanse i unikasz dłuższych tras, to wtedy może zbierać się wilgoć w oleju i dawać efekt taki jak na zdjęciach. Inną przyczyną może dostawanie się płynu chłodniczego do oleju, co oznacza uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
kragmat Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2017 To raczej to drugie bo trasy pokonuje130km dziennie na dwupasm. A w lipcu była wymieniana chłodnica bo stara się zagotowala.
michał YaGODA Opublikowano 20 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2017 Miałem to samo i w moim przypadku to była uszczelka pod głowicą Daj później znać, czy to było to.
kragmat Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2017 Powiedz mi czy trzeba to zrobić? Jaki koszt ewentualnie wymiany? Qrrrr tak podejrzewałem od momentu wymiany chłodnicy dzieje się dziwne rzeczy. Raz mam płyn raz nie dopiero jak odkrecam korek od chłodnicy płyn chłodniczy się podnosi poziom trasie dłuższej gdzieś go wciąga odkrece i zas wracado swojego poziomu a teraz ten syf na korku. ..
michał YaGODA Opublikowano 20 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2017 Miałem identyczne objawy - niestety trzeba to zrobić i to najlepiej jak najszybciej! U mnie koszt naprawy wynosił około 1200-1500 zł z tego co pamiętam.
Rekomendowane odpowiedzi