jackqb Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Tak sie składa, że zainteresowany kupnem tego modelu. Dlatego też chciałem zapytać kogoś bardziej zoorientowanego w temacie jak sprawuja sie tego typu silniki montowane wraz z manualna 6-biegową skrzynią. Mam na myśli jego najwieksze wady, poniewaz zdania na ten temat sa podzielone. Wedlug niektorych, silnik ten cechuje sie spora awaryjnoscia. Czy to prawda???
masper Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 Z tego co słyszałem od znajomych posiadających A6 z takim silnikiem wszystko zależy od historii danego auta. W jednych egzemplarzach zdarzają często jakieś problemy z tym silnikiem, a w innych nie. Generalnie polecam 1.9 TDI. pozdrawiam
nelsone Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2010 reguły w tym nie ma chyba. sam stałem w obliczu podobnego dylematu i ostatecznie zdecydowalem sie na 1.9tdi 131km plus skrzynia 6bieow. jedyne co zrobiłem to rozrzad i sprzęgiełko na alternatorze. podobnie jak kolega wczesniej polecam ten silik.
macias Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2011 Powiem w ten sposob:w 2008r kupilem swoj pierwszy 2.5 TDI AFB 150KM, FWD, manual, AVANT i jakbym nie byl zadowolony to napewno bym nie kupil kolejnego 2.5 TDI.W pierwszym generalnie nic nie robilem - bylem niesamowicie zadowolony i dlatego postanowilem zmienic na cos mlodszego i padlo na 2002r AKE 180KM, Quattro, Tiptronic, Avant. Fakt ze musialem w nim cos zrobic tzn wyszla hydraulika i sa nowe walki, dzwigienki i popychacze. auto robie dla siebie i planuje nim troche pojezdzic wiec nie oszczedzam. moze i nie jest tanie w utrzymaniu ale da sie wytrzymac. zapewne w wolnej chwili pochwale sie czym jezdze i co inwestuje pieniadze ze skarbonki
m3rvin Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2011 do 2003 wychodziły 150ps i 180ps (ake) miały wadę fabryczna z walkami i ich hydraulika i sie lubialy sypac, lecz jeżeli ktos dbał o silnik lal dobry olej (5w40 przeważnie a nie 10w...) to silnik będzie smigal bez problemuod 2003r wychodziły juz silniki 155ps 163ps 179ps(bau i inne) gdzie w/w problemy byly wyeliminowane przez audiale jak to jest zawsze mówią "najgorszym ogniwem tego samochodu jest - poprzedni właściciel" więc dobrze trzeba sprawdzić zanim sie kupi bo nawet te po 03r sa poprawione a sie sypia bo ktoś musiał ten silnik doprowadzić do takiego stanuja kupiłem 03r BAU quattro avant i jak narazie jestem zadowolony 1
Handal Opublikowano 23 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2013 Generalnie mniejsze lub większe wady miały wszystkie silniki 2,5TDI, dopiero, jak poprzednik wspomniał od 2003 *BAU* są pozbawione wad fabrycznych.Ja mam BAU 2004 180km 2004 TipTronic Avant Quatro i odpukać, od połtora roku tylko zwykły serwis, w lipcu wymieniam rozrząd, rolki, napinacze, pompę wody i świece żarowe, i mam nadzieje że tylko to . Co do silników 2,5tdi BAU, tzreba naprawde nie dbać, aby go zajechać 1
Rekomendowane odpowiedzi