Maruusek Opublikowano 13 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Witam, Mam problem z Audi a3 8p, przebieg 310 tyś., 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z filterm DPF. Od kupna staram się rozwiązać ten problem, Praktycznie warsztaty rozkładają już ręce. ponieważ nie znajdują żadnych błędów itp. Co zostało wymienione? Licznik Sterownik (Komputer) (Klonowanie) Kompletne sprzęgło (dwumasowe) Alternator Napinacz paska alternatora Pasek Czujnik położenia wału Czujnik położenia wałka rozrządu Uszczelniacz wału korbowego Sprawdzanie szczelnosci węzy (wymiana niektórych) Skrzynia biegów Turbo Przeguby zew i wew. Klapa gasząca Komputer 0 błędów. Opis problemu: Przy jeździe gdy puszczę gaz, oborty spadaja o 20-30 obortów, wracają na wcześniejszą wartość np.: 2200 i dopiero spadają normalnie, przy dodaniu gazu, oborty zachowują się odwrotnie czyli wskakują na 2230, spadają na 2200 i idą w górę. W ASO powiedzieli mi że jest to całkowicie normalne, czy to prawda? Czy też tak macie w 1.9 TDI - BLS? Znajomy ma podobnie w 2.0 TDI. Ale wolę się upewnić was, bo wiadomo mogą się zdarzyć 2 takie przypadki. Link do filmu na YT: https://www.youtube.com/watch?v=P0vpRITH7kI&feature=emb_title Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maruusek Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) Czy w bls 105 konnych też tak macie??? Lub innych tdi? Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Maruusek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi