Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z Audi a3 8p, przebieg 310 tyś., 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z filterm DPF.
Od kupna staram się rozwiązać ten problem,
Praktycznie warsztaty rozkładają już ręce. ponieważ nie znajdują żadnych błędów itp.



Co zostało wymienione?

Licznik
Sterownik (Komputer) (Klonowanie)
Kompletne sprzęgło (dwumasowe)
Alternator
Napinacz paska alternatora
Pasek
Czujnik położenia wału
Czujnik położenia wałka rozrządu
Uszczelniacz wału korbowego
Sprawdzanie szczelnosci węzy (wymiana niektórych)

Skrzynia biegów

Turbo
Przeguby zew i wew.

Klapa gasząca

Komputer 0 błędów.

Opis problemu:


Przy jeździe gdy puszczę gaz, oborty spadaja o 20-30 obortów, wracają na wcześniejszą wartość np.: 2200 i dopiero spadają normalnie, przy dodaniu gazu, oborty zachowują się odwrotnie czyli wskakują na 2230, spadają na 2200 i idą w górę.

W ASO powiedzieli mi że jest to całkowicie normalne, czy to prawda? Czy też tak macie w 1.9 TDI - BLS?
Znajomy ma podobnie w 2.0 TDI. Ale wolę się upewnić was, bo wiadomo mogą się zdarzyć 2 takie przypadki.


Link do filmu na YT:

https://www.youtube.com/watch?v=P0vpRITH7kI&feature=emb_title

Opublikowano (edytowane)

Czy w bls 105 konnych też tak macie???

 

Lub innych tdi?

Edytowane przez Maruusek
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie