Skocz do zawartości

Maruusek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

1 obserwujący

O Maruusek

  • Tytuł
    Użytkownik

Samochód

  • Model
    Audi 80 B1
  • Rocznik
    2006
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1.9
  • Moc KM
    105
  • Nadwozie
    Hatchback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Dolnyśląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Maruusek

    Check engine

    To że czytałeś na innym forum to znaczy że jest to podstawowa wiedzą. Komputer pokazał Ci błąd, check swieci ci wlasnie przez to. Wartości nie mierzy się na postoju ... tylko w trakcie jazdy to druga sprawa. Trzecia czy rozebrałes kopulke egr I wyciągnęłęs zaworek do czyszczenia.
  2. Maruusek

    Check engine

    To że działa na wyjęciu to nie znaczy że działa prawidłowo inaczej zachowuje się jak to wymienisz a inaczej jak jest włożony. Sprawdź na komputerze czy daje to samo co chce komputer. Masz wartość rzeczywista I to co chce komputer.
  3. Maruusek

    Check engine

    Sprawdź pracę jego na vcds wygląda jak by się nie otwierał prawidłowo, masz w programie wartość jaka jest, a jaka chce komputer.
  4. Maruusek

    Check engine

    Jaki błąd pokazuje po podpicieu komputera?
  5. Czy w bls 105 konnych też tak macie??? Lub innych tdi?
  6. A więc tak, jeżeli stuka, a po wciśnięciu sprzęgła nie to: - Albo dwumasy koniec - albo duży luz na wale korbowym, gdy naciskasz sprzęgło doskiska wtedy też wał I przestaje szukać. Jedno z dwóch. Do weryfikacji przez mechanika, do ściągnięcia skrzynia, ew. Jak sprzeglo i doscik jest ok, mozna sprawdzić czy na pasku nie ma skoków, ktoś naciska I puszcza sprzęgło A ktoś patrzy. Ale żeby mieć pewność (bo docisk może być już za słaby żeby to zobaczyć) ściągnąć skrzynie I zrobić pomiar. Bo przy wymianie dwumasy I tak mechanik powinien sprawdzić luz osiowy wału.
  7. spontaniczna utrata kontroli sterownika głównego Ten błąd jest przyczyną, wszystkim steruje komputer, dlatego gasi Ci pojazd
  8. Cześć, masz tam pompowtryski, nie masz listwy wtryskowej.
  9. Witam, Mam problem z Audi a3 8p, przebieg 310 tyś., 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z filterm DPF. Od kupna staram się rozwiązać ten problem, Praktycznie warsztaty rozkładają już ręce. ponieważ nie znajdują żadnych błędów itp. Co zostało wymienione? Licznik Sterownik (Komputer) (Klonowanie) Kompletne sprzęgło (dwumasowe) Alternator Napinacz paska alternatora Pasek Czujnik położenia wału Czujnik położenia wałka rozrządu Uszczelniacz wału korbowego Sprawdzanie szczelnosci węzy (wymiana niektórych) Skrzynia biegów Turbo Przeguby zew i wew. Klapa gasząca Komputer 0 błędów. Opis problemu: Przy jeździe gdy puszczę gaz, oborty spadaja o 20-30 obortów, wracają na wcześniejszą wartość np.: 2200 i dopiero spadają normalnie, przy dodaniu gazu, oborty zachowują się odwrotnie czyli wskakują na 2230, spadają na 2200 i idą w górę. W ASO powiedzieli mi że jest to całkowicie normalne, czy to prawda? Czy też tak macie w 1.9 TDI - BLS? Znajomy ma podobnie w 2.0 TDI. Ale wolę się upewnić was, bo wiadomo mogą się zdarzyć 2 takie przypadki. Link do filmu na YT: https://www.youtube.com/watch?v=P0vpRITH7kI&feature=emb_title
  10. Hej, nazywam się Marek, od 2 miesięcy posiadacz audi a3 8p 1.9 TDI BLS :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.