Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Koledzy, koleżanki mam pytanie.

Jechałem na trasie, spokojnie, tempomat 130/h i nagle silnik zgasł, skrzynia wskoczyła na bieg neutralny i niestety auto zostało unieruchomione. Próbowałem odpalić, rozrusznik kreci ale silnik nie odpala. Otworzyłem maskę i zauważyłem taki jakby puch, włókna i kawałki pękniętego i rozciągniętego paska wieloząbkowego. Moje pytanie jest takie, do czego jest ten pasek, i czy jest opcja że rozrząd przeskoczył. Boję się o koszta, bo słyszałem że ciężko będzie się zamknąć w 12000.

Silnik 3.0 V6....

Pozdrawiam

Opublikowano
W dniu 13.12.2021 o 17:49, DanteBaki napisał:

Witajcie. Koledzy, koleżanki mam pytanie.

Jechałem na trasie, spokojnie, tempomat 130/h i nagle silnik zgasł, skrzynia wskoczyła na bieg neutralny i niestety auto zostało unieruchomione. Próbowałem odpalić, rozrusznik kreci ale silnik nie odpala. Otworzyłem maskę i zauważyłem taki jakby puch, włókna i kawałki pękniętego i rozciągniętego paska wieloząbkowego. Moje pytanie jest takie, do czego jest ten pasek, i czy jest opcja że rozrząd przeskoczył. Boję się o koszta, bo słyszałem że ciężko będzie się zamknąć w 12000.

Silnik 3.0 V6....

Pozdrawiam

jaki silnik

Opublikowano
Teraz, miroaudi napisał:

jaki silnik

sorki jak 30 to pasek od pompy nie jest żle

 

Opublikowano
1 minutę temu, miroaudi napisał:

sorki jak 30 to pasek od pompy nie jest żle

 

 

1 minutę temu, miroaudi napisał:

sorki jak 30 to pasek od pompy nie jest żle

 

rorzad masz na łancuchach z tyłu

Opublikowano

Dzięki, faktycznie to pasek do pompy, wymieniony już bez zdejmowania całego przodu. No ale obroty falują przy puszczeniu gazu, oraz zaczyna troszkę kopcić na biało. Wtryskiwacze?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie