Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Koledzy, koleżanki mam pytanie.

Jechałem na trasie, spokojnie, tempomat 130/h i nagle silnik zgasł, skrzynia wskoczyła na bieg neutralny i niestety auto zostało unieruchomione. Próbowałem odpalić, rozrusznik kreci ale silnik nie odpala. Otworzyłem maskę i zauważyłem taki jakby puch, włókna i kawałki pękniętego i rozciągniętego paska wieloząbkowego. Moje pytanie jest takie, do czego jest ten pasek, i czy jest opcja że rozrząd przeskoczył. Boję się o koszta, bo słyszałem że ciężko będzie się zamknąć w 12000.

Silnik 3.0 V6....

Pozdrawiam

Opublikowano
  W dniu 13.12.2021 o 16:49, DanteBaki napisał(a):

Witajcie. Koledzy, koleżanki mam pytanie.

Jechałem na trasie, spokojnie, tempomat 130/h i nagle silnik zgasł, skrzynia wskoczyła na bieg neutralny i niestety auto zostało unieruchomione. Próbowałem odpalić, rozrusznik kreci ale silnik nie odpala. Otworzyłem maskę i zauważyłem taki jakby puch, włókna i kawałki pękniętego i rozciągniętego paska wieloząbkowego. Moje pytanie jest takie, do czego jest ten pasek, i czy jest opcja że rozrząd przeskoczył. Boję się o koszta, bo słyszałem że ciężko będzie się zamknąć w 12000.

Silnik 3.0 V6....

Pozdrawiam

Rozwiń  

jaki silnik

Opublikowano

Dzięki, faktycznie to pasek do pompy, wymieniony już bez zdejmowania całego przodu. No ale obroty falują przy puszczeniu gazu, oraz zaczyna troszkę kopcić na biało. Wtryskiwacze?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie