Skocz do zawartości

Szarpanie w czasie jazdy.


kamilczak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem już bezradny proszę was o pomoc może ktoś już temat przerobił i mi pomoże. Moje audi szarpie w czasie jazdy na 7 biegu przy małym obciążeniu pod górkę na niskich obrotach po dodaniu gazu przestaje. Już są wtryski po sprawdzeniu wymienione czujniki układu spalin które robiły błędy. Dwumas wymieniony półosie wymienione zawieszenie skrzyni i silnika Ok sprzęgło hydrokinetyczne po diagnozie jak i cała skrzynia jest Ok olej w skrzyni wymieniany na czas. Koła wyważone(mam dwa komplety na obu to samo) zrobione dużo i dalej szarpie może ktoś miał taki temat co mam jeszcze zrobić. A i turbina po regeneracji i gruszka nowa założona 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualne przyczyny: 

1. Problem z układem paliwowym: mimo, że wymienione zostały wtryski, istnieje szansa, że układ paliwowy nadal ma problemy, np. wtryski nie pracują na odpowiednim poziomie ciśnienia.

2. Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza: wycieki powietrza w układzie dolotowym mogą prowadzić do utraty ciśnienia, co może wpłynąć na pracę silnika, w tym szarpnięcia.

3. Problem z elektroniką: problem z układem elektronicznym, w tym z modułem sterowania silnika, może prowadzić do niestabilnej pracy silnika.

4. Wadliwe połączenie przegubu półosi z przekładnią: mimo, że półosie zostały wymienione, istnieje szansa, że połączenie z przekładnią jest uszkodzone i wpływa na szarpnięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4  i 5 odpada nie widać nic niepokojącego w elektronice i przeguby podmienianie od innego auta i nowe założone. Korekty wtrysków są najbardziej Ok ale tez stawiam na układ paliwowy. A co sądzisz o zaworze egr może to on nie domyka ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe wiadomości dotyczące audi. Wczoraj zgasło w czasie jazdy najpierw weszło w tryb awaryjny ale słabsze było niż przy rozłączeniu turbiny, chciałem zjechać z autostrady bo miałem akurat zjazd i w chwili szukania miejsca do postoju zgasło i już nie odpaliło. Kręci rozrusznik rozrząd jest na swoim miejscu typuje pompę paliwa ale może masz jakiś pomysł to proszę podrzuć. Jutro będzie miał podłączony komputer wiec może się dowiem coś więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej ewentualne przycyzny Twojego problemu: 

 

Problemy z paliwem - warto sprawdzić stan paliwa i filtr paliwa. Jeśli paliwo jest zanieczyszczone lub filtr paliwa jest zablokowany, może to wpłynąć na dostarczanie paliwa do silnika i spowodować jego awarię.

Awaria układu zasilania - mogą wystąpić problemy z pompą paliwa, wtryskiwaczami, świecami zapłonowymi lub cewkami zapłonowymi, co uniemożliwi uruchomienie silnika.

Uszkodzenie układu elektrycznego - problemy z alternatorem, akumulatorem lub układem ładowania mogą powodować problemy z dostarczaniem odpowiedniej ilości energii do układu zapłonowego i paliwowego.

Awaria układu wydechowego - uszkodzenia w układzie wydechowym, takie jak wycieki, uszkodzenia lub zablokowanie katalizatora, mogą wpłynąć na działanie silnika i spowodować jego awarię.

Problemy z układem chłodzenia - jeśli układ chłodzenia jest uszkodzony lub niedostatecznie skuteczny, może to doprowadzić do przegrzania silnika i jego awarii.

Uszkodzenie elektroniki - mogą wystąpić problemy z komputerem samochodu lub innymi elementami elektroniki, co wpłynie na pracę silnika.

Teraz to jest trochę wróżenie z fusów. Najlepiej jak podłączysz samochód do kompa i wtedy powinieneś mieć jaśniejszy obraz sytuacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś postawiona została diagnoza brak zasilania na Pompie paliwa w Baku mam nadzieję że szarpanie też było spowodowane brakami w zasilaniu wtedy rozwiążą się wszystkie problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie