zack92 Opublikowano 10 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2023 Witam, jak w temacie mam problem z moja Audi A3 8P 2012, 1.4 TSI 125 km 92kw. Kilka dni temu zauważyłem, ze wężyk idący z baku do filtra paliwa jest sparciały i cieknie, wiec kupiłem nowy wężyk i wymieniłem, niestety po wymianie zaświeciła mi się rezerwa, na początku samochód chodził dobrze, ale po przejechaniu Ok 300 metrów zaczął się dusić, niestety nie dało się go odpalic już, krecil, ale nie zapalił. Niestety nie pomyślałem, żeby zostawić go jakiś czas na załączonym zapłonie, bo podobno pompa pracuje wtedy, a poprzez sam filtr tez nie przepuściłem paliwa, tylko wymieniłem bezpośrednio wężyk i odpaliłem, jednak było błędna myślą, ze jest „samoodpowietrzenie”. Czy ktoś miał podobny problem? Jak temu zaradzić, wiadomo, ze musze dolać paliwa, ale co dalej? Jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi