Skocz do zawartości

Problem z elektryką. A5 2010 2.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, ostatnio miałem problem z przepustnicą (dokładniej z tym zaworem co sprawia że silnik się łagodniej gasi). Więc po wymianie przepustnicy, dalej wyskakiwały mi błędy na skanerze dotyczące jej. Zacząłem zatem sprawdzać bezpieczniki pod maską, jeden po jednym a później odłączyłem na chwile akumlator mając nadzieje że błędy się skasują. Po ponownym podłączeniu akumlatora, nagle wyskoczyły mi jakieś dodatkowe błędy takie jak: Exhaust Gas, Turbo Solenoid Control Solenoid Circuit Open, EGR cooling valve i jeszcze dodatkowo od sensora położenia gazu. Chciałem więc zatem odpalić silnik a tu nic, kręci ale nie odpala. Mój mechanik odholował go w zeszły poniedziałek a w piątek już napisali że przywrócili już prawidłowy sygnał z komputera i udało im sie go nawet odpalić i do tego co najgorsze dla mnie napisali że silnik długo nie moze podtrzymac pracy z powodu niskiego cisnienia paliwa i ze podejrzewaja pompe. Proszę, zanim powiecie mi żeby szukać jakiegokolwiek problemu w systemie paliwa to jakie są szanse że w 100% sprawny samochod ktory nigdy mi nie odcial paliwa, nagle ma wadliwą pompe? Gdzie tu moze byc problem od strony elektrycznej, chce przypomniec ze silnik tylko chcial krecic i nie odpalal po sprawdzeniu bezpiecznikow i odlaczeniu akumlatora. Wszystkie pomysly mile widziane, dzieki :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie