Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

po ok 1500km od odebrania auta Q5 2023 40 TFSI (konwersja z USA na PL) pojawiła mi sie taka wlasnie usterka "POLACZENIE ALARMOWE: USTERKA.OGRANICZONA DOSTEPNOSC FUNKCJI. ZGLOS SIE DO SERWISU" wraz z tym utraciłem mozliwosc wykonywania połączen telefonicznych przez Android auto. Odstawilem auto na ok godzine i uruchomilem auto opnownie i komunikat zniknął i nie pojawil sie (ok 2 dni do dzis). Czy ktis z Was miał cos podobnego? Czy to jest kwestia ze SOS nie działa w Polsce w Aucie z USA nawet po konwersji zrobionej prawidłowo. Dlaczego jednak odcial mozliwosc wykonywania połączen telefonicznych przez Android Auto? dzieki z góry za sugestie i komentarze

Opublikowano
27 minut temu, dawi1973 napisał(a):

witam

po ok 1500km od odebrania auta Q5 2023 40 TFSI (konwersja z USA na PL) pojawiła mi sie taka wlasnie usterka "POLACZENIE ALARMOWE: USTERKA.OGRANICZONA DOSTEPNOSC FUNKCJI. ZGLOS SIE DO SERWISU" wraz z tym utraciłem mozliwosc wykonywania połączen telefonicznych przez Android auto. Odstawilem auto na ok godzine i uruchomilem auto opnownie i komunikat zniknął i nie pojawil sie (ok 2 dni do dzis). Czy ktis z Was miał cos podobnego? Czy to jest kwestia ze SOS nie działa w Polsce w Aucie z USA nawet po konwersji zrobionej prawidłowo. Dlaczego jednak odcial mozliwosc wykonywania połączen telefonicznych przez Android Auto? dzieki z góry za sugestie i komentarze

W Polsce SOS w samochodach z USA jeszcze większości aut nie działa.  ( trzeba zmienić kartę sim w telematic  aby był zasiek i wtedy powinien zadziałać, ale temat jest opisywany w innym wątku ). Przy konwersji powinni Tobie wyłączyć system SOS i aby w konsoli centralnej w podsufitce , świecił przycisk na zielono . Jak jest dobrze zrobiona konwersja to nic nie wywala , żadnej usterki . Niech poprawia. 

Opublikowano

dzieki, mozesz podeslac link do tego wątku lub nazwe. Jak rozumiem to wymiana sim nie jest mozliwa w tym aucie? jesli chodzi o konwersje to niestety ja mam ok 400km do osoby ktora robiła ta konwersje, czy to mozna wyłaczyc VCDSem np czy to jest bardziej skomplikowane? czy ta usterka mimo ze zniknela to bedzie sie pojawiac i wtedy telefon nie bedzie połączony z glosnomowiacym/android auto? co do kontrolki masz racje paliła sie wtedy na czerwono

Opublikowano

Poszukaj firm w okolicy gdzie mieszkasz , na 100% jest ktoś kto to ogarnia . Tak to się da bez problemu wyłączyć VCDSem . A tutaj masz cały wątek z konwersją i przypisaniem użytkownika do auta --- na razie idzie to ogarnąć do rocznika 2020 , w późniejszych jest problem , "Pełna konwersja pojazdu z rynku US na EU - również wymiana hardware nie tylko wymiana softu i kodowanie"

Opublikowano
50 minut temu, dawi1973 napisał(a):

dzieki, mozesz podeslac link do tego wątku lub nazwe. Jak rozumiem to wymiana sim nie jest mozliwa w tym aucie? jesli chodzi o konwersje to niestety ja mam ok 400km do osoby ktora robiła ta konwersje, czy to mozna wyłaczyc VCDSem np czy to jest bardziej skomplikowane? czy ta usterka mimo ze zniknela to bedzie sie pojawiac i wtedy telefon nie bedzie połączony z glosnomowiacym/android auto? co do kontrolki masz racje paliła sie wtedy na czerwono

 

Opublikowano

dzieki wielkie a czy to ma jakis zwiazek z zarejestrowaniem sie do MY AUDI? sciagnalem apke i chcialem sobie zrobic Audi Connect ale woła VIN i 10 cyfrowy kod auta ktorego nie mam bo jak 90% aut dostalem jeden kluczyk bez zawieszki na ktorej ten kod jest, probowalem dzwonic do dealera w USA ale ci mi powiedzieli ze to tylko działa w USA czyli na rynku na ktory zostało auto przeznaczone do eksploatacji, czy to jest wg Ciebie prawda? Jak ewentualnie mozna to załatwic zeby zalogowac sie do My Audi connect, dzieki

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie