Megan90 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Mam audi A4 1.9 tdi 130 km z 2002r. W zimie przy -15 pali na dotyk, a gdy temperatura jest na plusie to muszę trochę pokręcić zanim odpali. Słabo pali też jak jeszcze jest ciepły silnik zgaszę autko i znów zapalam. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna Edytowane 21 Stycznia 2011 przez Megan90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shade Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witaj może na początek warto by było sprawdzić świece żarowe, masz tu linka jak to sprawdzić http://www.ngk-dpower.com/pl/technik/technik-tipps/gluehkerzen-testen/ ja miałem podobnie... po zimie 3 świece padły (w ogóle nie chciał odpalać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam. Dzięki za podpowiedz Sprawdzę świece i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam. Świece sprawdzone i wszystkie sprawne, więc nadal nie wiem jaka może być przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shade Opublikowano 22 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 hmm.. to jeśli nie świece to najlepszym wyjściem będzie podłączenie auta pod vaga i zdiagnozować usterkę przyczyn może być wiele wiec nie będziemy tutaj wróżyć z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 hmm.. to jeśli nie świece to najlepszym wyjściem będzie podłączenie auta pod vaga i zdiagnozować usterkę przyczyn może być wiele wiec nie będziemy tutaj wróżyć z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 (edytowane) kolezanko ja mialem podobna sytuacje na cieplym i sie okazalo ze mam przestawiony rozrzad i kat wtrysku. ty chyba masz juz pompowtryski czy jeszcze pompe wtryskowa?? Edytowane 23 Stycznia 2011 przez macias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan90 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 kolezanko ja mialem podobna sytuacje na cieplym i sie okazalo ze mam przestawiony rozrzad i kat wtrysku. ty chyba masz juz pompowtryski czy jeszcze pompe wtryskowa??Mój już na pompowtryskach. Szczerze mówiąc od kupna czyli od sierpnia rozrządu jeszcze nie wymieniłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke81 Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 hmm zdarzyło się mi juz coś takiego, w poprzednim a4 b5 avant w silniku 1.9 tdi AFN (110km) trwało to kilka dobrych miesięcy, auto paliło na dotyk jak było zimne, natomiast gdy silnik się zagrzal, ponowne uruchomienie wymagało przytrzymania rozrusznika czasem nawet 5 sekund. najciekawsze że moj mechanik upierał sie przy świecach żarowych, jednak po sprawdzeniu okazało sie że to nie to, wymieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, i dalej to samo.... a teraz najciekawsze : zbliżala sie zima i zdecydowalem wymienic akumulator na nowy, - wstawiłem bosch silver - PROBLEM Z GŁOWY .silnik z powrotem zawsze palił na dotyk/.... nie wiem jak to wytłumaczyć ale chyba stary akumulator miał problemy pełnym doładowaniem z alternatora..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi