joel666 Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 Witam,Pojawia mi sie ciagle takie blad :16806 P0422 Wydajność głównego katalizatora – poniżej progu (bank 1)Przechodzil ostatnio sprawdzanie spalin i byly ok. Jesli spaliny sa ok to czy to moze byc katalizator ? Czy raczej sondy lambda do wymiany ? Moze jakies doswiadczenia z tym bledem ?Autko to A4 B7 Avant silnik ALT 2.0 benzyna/gaz
Jeżu Opublikowano 3 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 16806/P0422/001058 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below ThresholdPossible Causes Oxygen Sensor(s) defective Oxygen Sensor(s) Control defective Catalyst faulty Possible Solutions Check Oxygen Sensor(s) Check Oxygen Sensor(s) Control Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check Set Readiness Jak sam widzisz albo zapchany kat albo która(ś) z sond lambda.... 1
joel666 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2011 16806/P0422/001058 - Main Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold Possible Causes Oxygen Sensor(s) defective Oxygen Sensor(s) Control defective Catalyst faulty Possible Solutions Check Oxygen Sensor(s) Check Oxygen Sensor(s) Control Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check Set Readiness Jak sam widzisz albo zapchany kat albo która(ś) z sond lambda.... No tak, ten opis z ROSS wiki to ja tez mam. Bardziej mnie interesuje jak do tego podejsc - czy to moze byc kat jesli spaliny sa w normie ? A jesli nie kat to czy moga byc zepsute sondy mimo ze vag nie wyrzuca bledu sond ? Zarowno kat jak i sondy to spory koszt dlatego interesuje mnie dobra diagnoza domowymi sposobami. Moze by zrobic jakis log dynamiczny ...
Rekomendowane odpowiedzi