RAYDER Opublikowano 11 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) Zakupiłem Piękna Audi A4 S4 z silnikiem1.8T Quattro :-) 140kW 190PS chcę zainstalować sekwencyjny gaz tylko nie wiem jakiej marki a chcę być zadowolony co zaproponujecie i jakie macie doświadczenia z gazem przy tym motorze? Edytowane 11 Maja 2011 przez RAYDER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojbra1 Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Ogólnie rzecz biorąc ja zwolennikiem gazu w autach nie jestem, a w szczególności w autach które bym bardzo polubił, po prostu szkoda by mi było montować te instalacje, ale gdybym już bym zmuszony już to zamontować to rozejrzałbym się za instalacjami V generacji. Tylko, że te instalacje są jak na razie pioruńsko drogie w granicach 6 tysięcy. Te instalacje są już na tyle dopracowane, że nie zapewniają szkody dla silnika i nie ma ubytku mocy. Poczytaj o nich trochę jeśli bardzo chcesz mieć LPG. Jeszcze jedno pytanie, czy LPG jest Ci aż tak bardzo potrzebne? Przy obecnych cenach LPG, benzyny i instalacji wyjdzie na to, że się to wszystko zwróci po dosyć dużym dystansie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał YaGODA Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Moim zdaniem założenie gazu jest bardzo dobrym pomysłem pod warunkiem, że robisz odpowiednie przebiegi, które pozwolą Ci zwrócić koszty instalacji. Oblicz czy Ci się opłaca za pomocą kalkulatora opłacalności LPG. Bardzo ważne, żebyś podczas wyboru instalacji na niej nie oszczędzał, dlatego dobierz odpowiednią instalację z reduktorem o odpowiedniej wydajności, żeby nie żyłować silnika. Z tego co piszą na forach to do silnika 1.8 T polecane są instalacje STAGA, jednak nie dam sobie ręki uciąć za to, że to będzie najlepszy wybór. Musisz poczekać na opinię osoby posiadającej instalacje LPG z tym silnikiem. P.S uzupełnij w profilu kod swojego silnika Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAYDER Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ogólnie rzecz biorąc ja zwolennikiem gazu w autach nie jestem, a w szczególności w autach które bym bardzo polubił, po prostu szkoda by mi było montować te instalacje, ale gdybym już bym zmuszony już to zamontować to rozejrzałbym się za instalacjami V generacji. Tylko, że te instalacje są jak na razie pioruńsko drogie w granicach 6 tysięcy. Te instalacje są już na tyle dopracowane, że nie zapewniają szkody dla silnika i nie ma ubytku mocy. Poczytaj o nich trochę jeśli bardzo chcesz mieć LPG. Jeszcze jedno pytanie, czy LPG jest Ci aż tak bardzo potrzebne? Przy obecnych cenach LPG, benzyny i instalacji wyjdzie na to, że się to wszystko zwróci po dosyć dużym dystansie. Witam Już zainstalowałem gaz FIRMY KME jest bardzo wydajny reduktor o wydajności do 300km więc styknie, na razie wyjeździłem 2 zbiorniki więc nic zbytnio nie mogę się wypowiedzieć na temat tej instalacji zbyt dużo, powiem tylko tyle że nie odczułem żadnego spadku mocy, ponoć przy sekwencyjnym gazie juz nie ma takiego efektu a apropo gazu v generacji jest do silników z wtryskiem bezpośrednim a Audi 1.8T nie ma wtrysku bezpośrednio do komory spalania. Zdecydowałem sie na LPG bo mój starszy drugi samochód już ma sporo kilometrów przejechane i nigdy nie miałem z nia problemów wyobraźcie sobie że nawet nigdy filtrów LPG nie wymieniałem :-) i chodzi jak szwajcarski zegarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro_Marki Opublikowano 18 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witam Już zainstalowałem gaz FIRMY KME jest bardzo wydajny reduktor o wydajności do 300km więc styknie, na razie wyjeździłem 2 zbiorniki więc nic zbytnio nie mogę się wypowiedzieć na temat tej instalacji zbyt dużo, powiem tylko tyle że nie odczułem żadnego spadku mocy, ponoć przy sekwencyjnym gazie juz nie ma takiego efektu a apropo gazu v generacji jest do silników z wtryskiem bezpośrednim a Audi 1.8T nie ma wtrysku bezpośrednio do komory spalania. Zdecydowałem sie na LPG bo mój starszy drugi samochód już ma sporo kilometrów przejechane i nigdy nie miałem z nia problemów wyobraźcie sobie że nawet nigdy filtrów LPG nie wymieniałem :-) i chodzi jak szwajcarski zegarek A możesz coś napisać o spalaniu na gazie i koszcie instalacji? Bo też to rozważam, a mam motor 1.8T 150 KM. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAYDER Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 (edytowane) A możesz coś napisać o spalaniu na gazie i koszcie instalacji? Bo też to rozważam, a mam motor 1.8T 150 KM. Pozdr! Witam no właśnie na gazie pali mi 14,3L/100km a benzynki palił 10L/100km jade jutro na regulację bo juz zrobiłem pierwsze 1000km mam nadzieje że spalanie spadnie lecz biorę pod uwagę że 190PS potrzebuje trochę paliwa i zaznaczam że jeżdżę z prędkościami minimalnie 140 do 200 km/H więc troche musi zkopcić po regulacji pierwszej dam znać czy spalanie się zmniejszyło POZDRO KOSZT INSTALACJI 3000zł Edytowane 28 Maja 2011 przez RAYDER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAYDER Opublikowano 26 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 spalanie się nie zmieniło i nie zmieni chyba że pojadę do innego warsztatu lecz silnik chodzi bez zarzutu nie ma różnicy czy pracuje na benzynie czy na gazie, checka mi nie wywala więc nie będę kombinował lecz z 40% różnicy spalania jestem niezadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi