Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Cześć. Trochę za dużo rozebrałeś , ale ważne , że się udało wymienić . A Q5 sprowadzona z USA ? Bo jak była uszkodzona to może ktoś wcześniej wsadził używkę? Tak tylko piszę , ponieważ trochę ich rozebrałem i bardzo rzadko się zdąża , że w audi już w tych nowszych chłodnice się rozszczelniające bez przyczyny . Pozdrawiam .
  3. Cześć , jak nie naprawiłeś to spróbuj rozebrać klamki i poprzekładać te czujniki zamykania / otwierania auta bez dotykowo . Możesz je pozamienia w różnych drzwiach bez składania klamek i sprawdzić czy są dobre ? Często dostaje się tam wilgoć i nie działają te dotyki w klamkach. Rozbieranie klamek - wpis w you.... tam jest pokazane jak rozebrać .
  4. Dzisiaj
  5. Pewnie już ogarnąłeś , ale napiszę może się komuś przyda . Aby przednie pasy zdemontować , najłatwiej wymontować przednie fotele ( po cztery śruby i dwie wtyczki na fotel) i wychodzą . Poszycie słupków i dolne listwy plastikowe ciągniesz ( boczne w bok , dolne do góry). Auta z USA maja napinacze z przodu przy pasach , więc do wymiany/regeneracji musisz je także wymontować( znajdują się te napinacze w dolnej części koło szyny fotela ( jedna śruba, pod dywanem/wykładziną ) . Czasami pod zaślepką "AUDI "w górnej części słupka znajduje się śrubka mocująca. Zwijacz pasa jest przykręcony jedna śrubą w dolnej części środkowego słupka, są tam wtyczki dwie od AIRBAG-u (najpierw odpinasz zabezpieczenie przy wtyczce potem delikatnie podważasz wtyczkę z gniazda AIRBAG). Z drugiej strony pas jest połączony z napinaczem trzeba je rozłączyć poprzez zduszenie blaszek i przesunięcia ich w napinaczu . Aby wymontować tylne ( dwa boczne pasy ) trzeba siedzisko tylne szarpnąć do góry ,wyciągnąć zaślepki od isofix tam też są zatrzaski , trzeba rozebrać tylne boczki w bagażniku i pod nimi są zwijacze pasów . Najlepiej wszystko wyciągnąć z bagażnika i porozkręcać listwy boczne w bagażniku . Radze dolna śrubę która jest przykręcony tylny pas pod siedziskiem odkręcać kluczem ręcznym -grzechotką , a nie używać pneumatu , bo można nabroić . To tak poglądowo jak by ktoś chciał dobierać się do pasów , ogólnie prosta sprawa, trochę rozkręcania , trochę spinek ,ale idzie samemu zrobić . Pozdrawiam .
  6. Cześć, mam na imię Krzysztof od 3 miesięcy jestem „ szczęśliwym posiadaczem” Q5 2.0 z Kanady. Jak na razie bardzo dobrze się jeździ, przesiadka z Exeo TDI.
  7. Część mam na imię Bogdan i jestem od niedawna właścicielem audi a5
  8. Witam Wszystkich Od jakiegoś czasu posiadam a4 b9 polift sprowadzony z USA i z racji tego, nieda sie tego zrobić online.. jak już został przekonwertowany, ale może wie ktoś, czy da się dodać głównego użytkownika np przez komputer ? Wgrać albo zakodować w jakiś sposób, żeby nie wolało logowania i wyłączyć komunikat o prywatności?? Pozdrawiam
  9. Wczoraj
  10. Ja próbowałem na Samsung A55 i iPhone 13 i nie działa.
  11. Witam Wszystkich Kuba z Radomia. Audi jeżdżę już parę lat, a od niedawna A4 b9 2.0 tfsi quattro 2020r. z USA. Pozdrawiam
  12. Ostatni tydzień
  13. Samsung S25 Ultra.
  14. Cześć, mam na imię Wojtek, jestem w trakcie zakupu Audi A3 8V 2.0 TFSI quattro.
  15. Witajcie, sprowadziłem Q5 z USA, okazuje się, że mam z tyłu żółte kierunki i migają czerwone stopy, czy da radę programowo wyłączyć czerwone stopy, czy jednak będzie trzeba rozbierać lampy? VID-20251011-WA0002.mp4
  16. Hej! Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem sprowadzonego z USA Audi Q5 z 2018 roku
  17. Witam wszystkich Klubowiczów spod A6c5 2.4AGA, r-k 2003 Dłubania co niemiara, ostatnio spawanie wydechu bo grzmiało niemiłosiernie... Teraz walczę z zimnem, a ciepło nie przenika do środka, odpowietrzony, motorek do 90st klapy jakby działają, chociaż podejrzewam koronkowy ten piędzy górnym a dolnym bo nie porusza dźwignią, może to jest sedno, problemu, nie mam serwisówki, liczę że jaka Dobra Dusza wesprze pedeefem, pozdrawiam Jero
  18. Cześć, mam na imię Patryk, właśnie kupiłem swoje pierwsze Audi. Audi Q5 z 2018 roku. Pozdrawiam
  19. Cześć, podbijam temat zeby nie tworzyć nowych, chociaż nie bylo zaangażowania Mam identyczny problem w swoim audi, ogrzewanie przestalo dzialać, tylko mam wrazenie ze problem jest spowodowany jakims zaawerem albo czym podobnym( nie z zamulony nagrzewnicą ) ponieważ sa sytuację ze pojawi sie ogrzewanie i wtedy obydwa przewody zasilające nagrzewnice sa gorące, czyli nagrzewnice jest drożna. Podpowiedzcie proszę gdzie szukać w Audi q5 8r 2.0 tdi z silnikiem CNHA elementów sterujących ogrzewaniem kabiny.
  20. Cześć mam na imie Michał , miośnik marki niezmiennie od 2003 Pierwsza Audiczka Audi 80 B3 1,8 benzynka , no a w chwili obecnej Audi Q5 2,0 TDI CNHA 2015.
  21. Witam, jaki olej oraz o jakiej lepkości polecacie do Audi Q5 40 tdi 204 km, 2020 rok, 116 tys km przebiegu ? Dotychczas wymieniany co 30 tys km w ASO Audi ( poprzedni właściciel). Zmieniam interwał na co 12-15 tys km. Audi podaje 0W-30 i to jest chyba Castrol... Drugie pytanie: Czy warto robić płukankę oraz lać jakiś dodatek do oleju np. Ceramizer, Ceratec lub dodatki BG które polecają w ASO? Silnik bierze ok 0,5 l na 5000 km więc chyba rewelacja. Pytanie czy po płukance nie zacznie brać więcej...? Myślałem o marce RAVENOL + dodatek Ceramizer lub Ceratec z LM. Piszcie jakie macie doświadczenia z tymi silnikami. Wielkie dzięki! Bartek
  22. Dzień dobry, chciałbym zgłosić problem z piszczeniem dochodzącym z przednich hamulców w moim Audi A3 8V Limousine 1.4 z 2014 roku. Otóż musiałem wymienić przednie klocki hamulcowe oraz tarcze ze względu na zużycie aktualnych - po prostu zwyczajna wymiana. Mechanik wymienił klocki i śmigałem sobie autkiem jak zwykle. Jednak po przejechaniu około 1000 km zauważyłem, że pojawił się jakiś dziwny pisk dochodzący z przednich kół - przeważnie było to z lewej strony, ale po prawej też. Dźwięk ten przypominał tarcie metalu o metal - w załączniku przesyłam plik MP3 z tym dźwiękiem, który udało mi się nagrać podczas jazdy. Co ważne - dźwięk ten nie występował stale. Potrafił pojawić się po przejechaniu kilku kilometrów, a czasem w ogóle go nie było słychać przez kilkadziesiąt kilometrów. Tak samo czasem pojawił się i znikał na długi czas, a czasami jak się pojawił to już nie przestawał. I uwaga - dźwięk ten pojawiał się tylko podczas jazdy bez hamowania, kiedy nacisnęło się chociaż minimalnie na hamulec to natychmiast ustawał. Po zwolnieniu hamulca albo się znowu pojawiał od razu albo znowu za jakiś czas. Najgorsze jest to, że nie było żadnej reguły - dźwięk ten raz się pojawiał a raz nie, niezależnie od temperatury, prędkości czy pogody. Mechanik stwierdził, że może to być wina albo klocków albo zacisków i, że zacząłby od wymiany klocków. Zatem wymienił klocki, kupił tym razem jeszcze lepsze, a tamte odesłał na reklamację. Po wymianie klocków jak ręką odjął, nic nie piszczało i ten dziwny dźwięk po prostu zniknął. Już się cieszyłem, że wszystko jest w porządku aż tu nagle zauważyłem, że teraz pojawiają się piski podczas hamowania.... Podczas jazdy wszystko jest okej, tylko przy hamowaniu czasami piszczało. I nie wiem czy ma to jakiś związek z tamtym piskiem czy nie... Czy jest to zupełnie coś innego i znowu winne są klocki? Czy może jest to wszystko jakoś powiązane? Mało tego. Dokładnie wczoraj, po przejechaniu około 2500 km od wymiany klocków znowu usłyszałem ten sam dźwięk, który był wcześniej - ten sprzed wymiany klocków... W jednym momencie wszystko się nałożyło, bo pojawił się pisk podczas jazdy, zahamowałem i pojawił się pisk ten przy hamowaniu. No po prostu myślałem, że mnie coś trafi.... Nie mam pojęcia co ja mam robić. Myślałem, że poprzednie klocki były winne bo ten dźwięk ustał po wymianie. A tu się okazuje, że znowu się pojawił... O co tu chodzi? Czy ktoś wie i może mi pomóc? W załączniku przesyłam próbkę dźwięku tego pisku podczas jazdy, który udało mi się nagrać przed wymianą klocków na te drugie niby lepsze. Oto możliwe przyczyny, które znalazł dla mnie ChatGPT (nie wiem na ile są one realne, a na ile napisał głupoty): - czy prowadnice i tłoczki zacisków są czyste i prawidłowo nasmarowane - czy użyta mieszanka klocków nie jest zbyt twarda (jeśli tak, proszę o rekomendację cichszych, np. ATE Ceramic, Textar Epad, TRW Cotec). Będę wdzięczny za pomoc. piszczenie.mp3
  23. Cześć wszystkim! Nazywam się Bartek, niedawno nabyłem Audi Q5 40 TDI S line z 2020 roku w pięknym kolorze navarra blue. Full opcja z jasną skórą. Jutro odbieram od detailera- podeślę kilka fotek do Waszej kolekcji pozdrawiam serdecznie
  24. Po prostu udało mi się na tyle otworzyć maskę żeby naładować akumulator i zwolnić hamulec
  25. Problem jest symetryczność zwierciadeł, których nie da się przerobić. Diagnosta teoretycznie nie może takich lamp przepuścić. ... I tak - rozwiązaniem jest wymiana na EU... no chyba, że masz matrixy, które da się przeprogramować albo przy zwykłych diagnosta "przymknie oko"
  26. "Zrezygnowałem z wirtualnej karty w telefonie na rzecz kluczyka." Kolego Majcher a udało Ci się ja uruchomić? Jaki telefon?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie