Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.02.2012 uwzględniając wszystkie działy

  1. No i mamy hydrozagadkę ciekawy temat Na początek ustalmy fakty: 1.Czy maź na korku oleju jest nadal pomimo dłuższego jeżdżenia z ciepłym silnikiem? 2.Kontrolka systemu spalin nadal świeci? 3. Pisałeś, że po wymianie rozrządu, pompy termostatu i czujnika auto nagrzewa się dwa razy dłużej - jest zimniej mój też potrzebuje więcej czasu do osiągnięcia optymalnej temp. 4. Płynu ubywa na postoju czy w czasie jazdy? 5. Dlaczego mechanik wymienił rozrząd i pompę wody? Na obecną chwilę mam takie pomysły. Podłączyć Vag-a porównać temperatury płynu chłodzącego. Wymontować termostat, do gara z wodą i termometrem i obserwować otwarcie i zamknięcie. Gdzie może ubywać płynu... nieszczelne przewody - podobno wykluczone przez mechanika uszczelka głowicy - jeżeli olej w porządku, woda idzie w kolektor wydechowy, stąd zapalona kontrolka systemu spalin. uszkodzone przewody lub sama nagrzewnica - znam z autopsji z peugeota, miałem wtedy mokre dywaniki w kabinie Pzdr
    1 punkt
  2. Ja w kwestii formalnej. Proponuję usuwać martwe konta, tzn takie, które zostały założone po to aby ściągnąć instrukcje lub coś innego i cisza. Poświeciłem ostatnio trochę czasu i przejrzałem listę użytkowników, wiele jest takich co to się zarejestrowali i tyle. Druga sprawa, po co gościom dostęp do listy użytkowników? Dużo osób w swoich profilach umieszcza fotki swojego auta, podaje dane adresowe.Nie chcemy chyba zwiększenia aktywności w dziale "skradzione samochody". Moim zdaniem dostęp do listy użytkowników powinni mieć tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy forum. Pzdr
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie